26

Re: Bruidstaart met LOGO!

ik ken de scroll  maar ik weet ook hoe lastig hij is, wil je misschien uitleggen hoe jij hem goed uit de vorm krijgt? En welk materiaal je gebruikt? Fondant of Gumpaste?

Ik vind je taart supermooi en dat logo is trouwens ook erg goed bedacht door de zwager, super!

http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -4620.html

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

27

Wauw wat een superstrakke, hippe en toch chique taart zeg!
Echt helemaal  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Wow hij is prachtig, die scroll is super.
die moet ik hebbuh hebbuh hebbuh!! O-)

en ik ben ook benieuwd naar de kleur roze :Y

29

mooi..

hoe krijgen jullie die zilver kleur??
ik vind het zo mooi. ik wil voor mijn verjaardag ook een taart maken en ook met zilver.. :)

30

Hoi allemaal!

Wat een leuke reacties, thanx!

De scroll is deze:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -4620.html

E hoe ik dat heb gedaan.. nou het was de eerste keer en ik vond het ook niet zo makkelijk. Ik heb fondant met tylose heel dun uitgerold en na het uitsteken een poosje laten liggen.

Toen op de taart en het is niet zonder breken gegaan, dus ik heb zo voorzichtig mogelijk de onderdeeltjes tegen elkaar op de taart geplakt.

Voor wie wil weten hoe ik aan deze kleur roze kom:

Roze is bij mij sowieso vaak een mengseltje van meerdere kleurtjes rood, roze en soms paars.

Deze keer heb ik Ruby Red van sugarflair en Electric Pink van Americolor gebruikt. En dan vooral niet te weinig :lol:

En zilver, die heb ik gemaakt van grijze fondant met daar overheen pearl spray, dat wordt echt mooi zilver vind ik :thumb:

Groetjes,
Priscilla

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

31

wat een mooie  strakke taart

Hoi,

Prachtige kleuren en superstrakke taart.

33

heel erg mooi!

34

WAUW...... prachtig.....

35

wat een beauty  :thumb:
taartgroetjes Carla

36

Heel erg mooi! Ik hou wel van die stijl en kleuren.

37

Wow! Wat een gave taart! Die 'scroll' op de zijkant vind ik erg mooi gedaan, mag ik vragen hoe je dat doet?
Hij is erg mooi strak, mijn complimenten!

38

Hij is geweldig en de kleuren vind ik ook erg mooi staan,mooie bloem zeg,top :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

39

Corinne1981 schreef:

Wow! Wat een gave taart! Die 'scroll' op de zijkant vind ik erg mooi gedaan, mag ik vragen hoe je dat doet?
Hij is erg mooi strak, mijn complimenten!

Hoi Corinne,

Ik denk dat ik het ook niet op de beste manier heb gedaan. Het was voor mij de eerste keer dat ik hem gebruikte en ik denk toch dat ik beter gumpaste door de fondant had kunnen mengen. Hij brak toen ik hem op de taart wilde plakken namelijk.

Hierboven in berichtje 30 heb ik geschreven hoe ik het heb gedaan, maar ik denk dat we voor uitleg beter aan Kwebbeltje kunnen vragen. Die gebruikt hem ook wel vaker.

Maar in elk geval bedankt voor de complimenten!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

40

Heel erg mooi! Geweldige kleuren ook..super gemaakt dus :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

41

hij is echt prachtig, super strak gemaakt zeg  :thumb:

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

42

Mooi! Jammer van de scroll... Ik gebruik hem met fondant en tylose. Heel dun uitrollen, het lapje een minuutje laten drogen, de scroll er in drukken en er weer uithalen, 2 minuutjes laten drogen. En dan het moeilijkste: het op de taart plakken... Ik pak een insteekhoesje en leg het daar op. Het hoesje tegen de taart leggen en omhoog kiepen, voilà!
Als je een verstelbaar draaiplateau hebt, wordt het natuurlijk nog makkelijker, dan leg je de scroll op een paletmes en leg je hem zo op de taart.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

43

Hij is prachtig!! :Y  :thumb: ! Mooi kleur roze heb je gebruikt en een schitterende blom! :Y

Wat een prachtige strakke taart.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline