Re: My Big Fat Gypsy .....
Wauw
www.zoetegebak.mijnalbum.be
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » My Big Fat Gypsy .....
Wauw
Ik zit toch echt te wachten op een hele andere taart
Maar deze is ook wel aardig
Hij is echt prachtig als taart ( maar een ander soort smaak zeg maar
), wel heerlijk zoet om te maken. Super mooie koets......die wielen, wauw. Weer een hele mooie kijk- en inspiratie taart. Top samenwerking 
Haha, ik dacht dat je geen taart meer kon zien, na je vorige
![]()
Deze is wel prachtig zeg! Het is niet mijn smaak, maar echt blingerdebling.Hoe maak je toch dat goud zo mooi goud? Verf je dat?
Ik dust meestal, maar dat wordt echt niet zo mooi als bij jullie.Groetjes Jessica
Nee het is ook niet echt mijn smaak, zelf zou ik het kasteel nooit roze hebben gemaakt, maar de ontvanger was er helemaal weg van.
In dit geval heb ik alles geverfd, maar in de meeste gevallen dust ik, en dat levert ook geen problemen.
wat is het max aantal berichten dat ooit bij een showtopic is geweest?? dat gaat nu vast meer worden
hoeveel uur zijn jullie hiermee bezig geweest? Hoe maak je hier inshemelsnaam een inschatting voor, vwb hoeveelheden gumpaste/fondant, voor de uren, hoe doe je dit???
Wat betreft het fondant, je krijgt daar wel ervaring mee in de loop van de tijd, heb iets van een pond roze over.
Gumpaste, daar pak je telkens een stukje van, was niet nodig om dit voor te kleuren.
Wat betreft de uren
je moet op een gegeven moment gewoon stoppen, we hadden nog wel uren door kunnen gaan met details.
De wensen waren er in verwerkt, moesten gouden roosjes in
en veel roze, en de taart moest 3 hoog zijn. Het geheel was totaal 53cm hoog.
Ik heb de taarten gebakken, gevuld en bekleed en gestapeld bij mij thuis. Natacha heeft bij haar thuis de koets grotendeels gemaakt, en we hebben zaterdagavond en de zondagmiddag en avond samen verder aan de taart gewerkt. En vanmorgen is die opgehaald.
Is dat een taart?!?!?! Oh wauw.... Wat mooi!!!
En idd bijna gypsy Wat lijkt me dat gaaf om te mogen maken!!!
Dat was het zeker
vat dit niet verkeerd op!!!
Maar wat een ' draak' van een taart ....maar HOE GEWELDIG MOOI GEMAAKT!!!ik vind hem schitterend gemaakt, ik zal dit zelf never nooit kunnen, maar idd zoals anderen zeggen, het is niet mijn smaak.
Het is echter wel ' gewoon' KUNST...heeeeel erg knap!!! (voor zover kunst gewoon is...want dat is het niet...)
ik hoop dat je me een beetje volgt en mijn reactie is absoluut als compliment bedoeld en niet ' vervelend' !!!
Ik begrijp het.
wauw! Daar valt mijn koetsje bij in het niet.
Ehm 1 misschien niet zo slimme vraag hoe blijft het fondant aan de obliehoorns plakken? Mijn jongste meisje wil graag een prinsessenkasteel voor haar verjaardag namelijk
Ja hoor, we hebben het met pipinggel vastgeplakt, gaat prima.
Nou ja.....wat is dit nou weer?????? Je stopt ermee en dan zie ik zo'n geweldige taart en ook nog eens samen gemaakt met Natascha TOP TOP TOP en hier word ik blij van...ik hoop jullie ook want dit is gewoon een kunstwerk en geweldige samenwerking.
Geweldig gedaan en wat zou ik graag een vlindertje willen zijn toen jullie hiermee bezig waren
Als je goed kijkt, er zitten kleine vlinders op de taart, misschien zat je er wel bij
.
Inderdaad, ik heb gezegd dat ik een poosje stop, of het moet wel iets heel bijzonders zijn. Ik heb natuurlijk nog wel afspraken staan, en die kan ik niet zomaar afzeggen. Deze opdracht had Natacha gekregen, naar aanleiding van haar eerdere koetsen, maar doordat ze nu zoveel les geeft, heeft ze geen tijd. Deze mensen kent zij goed, en vroeg aan mij of ik het met haar samen wilde doen.
Re: My Big Fat Gypsy .....Wat een prachtige taart! Echt ontzettend knap van jullie!
En inderdaad, ik dacht ook al: als dit haar taart is voor de eerste verjaardag... Dan ben ik heel benieuwd naar haar bruidstaart
www.hiptaartjehip.nl Unieke taarten voor bijzondere momenten
Geen idee, maar dan ben ik inmiddels bejaard 
Ik zit toch echt te wachten op een hele andere taart
![]()
Maar deze is ook wel aardig
![]()
Hij is echt prachtig als taart ( maar een ander soort smaak zeg maar), wel heerlijk zoet om te maken. Super mooie koets......die wielen, wauw. Weer een hele mooie kijk- en inspiratie taart. Top samenwerking
Is dat zo
was er helemaal niet tevreden over
en het is nog steeds rood voor mijn ogen 
OMG wat fantastisch!!!!!
in alle opzichten: amazing!
Ik val van mijn stoel! Wat een geweldig mooie taart!
Ohhhh my god.... ongelofelijk, wat een (kunst)werk. Echt ontzettend knap gemaakt.
Complimenten voor jullie beiden!!

Wauw wat gaaf
Wow, glitterdeglitter! Wat een heerlijk project moet dit zijn geweest voor jullie saampjes 
wauw waanzinnig zeg!!! Heb er geen woorden voor, maar wat zou ik uit mijn dak gaan zeg als ik zo'n waanzinnige taart zou krijgen voor me verjaardag 
Wauw, wat mooi
Wat een kunstwerk!!!
Wow, wow, wow!! Echt heel erg knap gedaan!
Jeetje wat een taart!
Jammer dat dat meisje zich daar later niets van herinnert.
Hij is echt geweldig!!!
Wat een onmogelijk leuke en gave taart. En zo prachtig uitgevoerd.

vat dit niet verkeerd op!!!
![]()
Maar wat een ' draak' van een taart....maar HOE GEWELDIG MOOI GEMAAKT!!!
ik vind hem schitterend gemaakt, ik zal dit zelf never nooit kunnen, maar idd zoals anderen zeggen, het is niet mijn smaak.
Het is echter wel ' gewoon' KUNST...heeeeel erg knap!!! (voor zover kunst gewoon is...want dat is het niet...)
ik hoop dat je me een beetje volgt en mijn reactie is absoluut als compliment bedoeld en niet ' vervelend' !!!
![]()
![]()
![]()
Precies wat ik dacht toen ik hem zag!! Super-Carolinelike-goed gemaakt maar verder: brrrrrr.....................
zo ik moest echt even mijn kin van het toetsenbord af rapen zeg... wat een kunstwerk. Ik vind goud echt afschuwelijk, maar ja... als prinses kun je niet zo goed zonder he?
Leuk om te zien hoe jullie verschillende uitstekers etc gebruikt hebben in de taart, op een manier die ik misschien niet verzonnen zou hebben.... zo mooi!
Jeetje wat een taart!
Jammer dat dat meisje zich daar later niets van herinnert.
Hij is echt geweldig!!!
Tegenwoordig heb je van die dingen waarmee je plaatjes kunt vastleggen, fotocamera heten ze geloof ik
maar het meisje zelf zal er inderdaad zelf niets van kunnen herinneren, maar wel gaaf als je dat op foto terugziet!
........ onder de indruk.......
Woooooooooooooooooouw is het enige wat er in mij opkomt!!
Niet normaal zo prachtig!
Die ouders waren vast helemaal in hun nopjes!
Ik heb hier maar 1 woord voor prachtig
Jemig de pemig...hij is gewoon zo fout dat ie prachtig is!!! 
Kon inderdaad zo in het tv programma van de titel 
Geweldig gemaakt dames!!
Ilucya schreef:vat dit niet verkeerd op!!!
![]()
Maar wat een ' draak' van een taart....maar HOE GEWELDIG MOOI GEMAAKT!!!
ik vind hem schitterend gemaakt, ik zal dit zelf never nooit kunnen, maar idd zoals anderen zeggen, het is niet mijn smaak.
![]()
![]()
![]()
Precies wat ik dacht toen ik hem zag!! Super-Carolinelike-goed gemaakt maar verder: brrrrrr.....................
gelukkig was ze ook niet beledigd...zie reactie van caroline hierboven ergens..want dat zou ik erg vinden..want hij is zo mooi gemaakt...maar idd......hahahaha...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » My Big Fat Gypsy .....