Re: My Big Fat Gypsy .....
geweldig mooi!!!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » My Big Fat Gypsy .....
wauw Ge-wel-dig
G e W e L D i G
wat is het max aantal berichten dat ooit bij een showtopic is geweest?? dat gaat nu vast meer worden
hoeveel uur zijn jullie hiermee bezig geweest? Hoe maak je hier inshemelsnaam een inschatting voor, vwb hoeveelheden gumpaste/fondant, voor de uren, hoe doe je dit???

Jeetje, ongelooflijk, wat een werk, wat een details, wat een gepriegel maar.... wat een beeldschone taart ! Heb je nu toch weer wat plezier gehad van het maken van deze taart? Het is echt een schoonheid van alle kanten waarop je de foto's hebt gemaakt, en die koets, natuurlijk wil ze die bewaren !!!
W'at een kunstwerk zeg! Schitterend!
Wat een kunstwerk!
oooo gaaf meiden, knap gemaakt
bruidstaart .... op ware grootte??? 
Is dat een taart?!?!?! Oh wauw.... Wat mooi!!!
En idd bijna gypsy
Wat lijkt me dat gaaf om te mogen maken!!!
Wow wat een prachtige taart, komt zo uit een sprookje, super!!!!
vat dit niet verkeerd op!!!
Maar wat een ' draak' van een taart
....maar HOE GEWELDIG MOOI GEMAAKT!!!
ik vind hem schitterend gemaakt, ik zal dit zelf never nooit kunnen, maar idd zoals anderen zeggen, het is niet mijn smaak.
Het is echter wel ' gewoon' KUNST...heeeeel erg knap!!! (voor zover kunst gewoon is...want dat is het niet...)
ik hoop dat je me een beetje volgt en mijn reactie is absoluut als compliment bedoeld en niet ' vervelend' !!!

Wauwwwwwie!!!! Een droomtaart !!!!! 
Oh mijn god, ik heb nog nooit eerder zoiets gezien!! Sprakeloos ben ik ervan...wat een kunstwerk!!
Supeeeeeeeeeeeeer mooie taart! Fantastisch!!!!
wauw! Daar valt mijn koetsje bij in het niet.
Ehm 1 misschien niet zo slimme vraag
hoe blijft het fondant aan de obliehoorns plakken? Mijn jongste meisje wil graag een prinsessenkasteel voor haar verjaardag namelijk
Nou ja.....wat is dit nou weer??????
Je stopt ermee en dan zie ik zo'n geweldige taart en ook nog eens samen gemaakt met Natascha
TOP TOP TOP en hier word ik blij van...ik hoop jullie ook want dit is gewoon een kunstwerk en geweldige samenwerking.
Geweldig gedaan
en wat zou ik graag een vlindertje willen zijn toen jullie hiermee bezig waren 
Wat een prachtige taart! Echt ontzettend knap van jullie!
En inderdaad, ik dacht ook al: als dit haar taart is voor de eerste verjaardag... Dan ben ik heel benieuwd naar haar bruidstaart 
Tjeeeetje, wat een geweldige taart voor een klein meisje.
Zo heerlijk roze prinsesachtig. Die moet wel een gat in de lucht springen!! Dat hebben jullie super gemaakt.

waanzinnig!!!
prachtig!!!!n kheb er verder geen woorden voor..wat istie mooi zeg.
geweldig!
WOW die is echt super sjiek dat zou mij dus nooit lukken om zoiets te maken zelfs met oefenen en oefenen denk ik dat ik al lang en breed met pensioen zo zijn.......en dan kan ik dit nog niet

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » My Big Fat Gypsy .....