1

Onderwerp: Efkes zagen ;-)

Mijn tweede taart op bestelling en ik was er totaal niet tevreden mee  :nooo
http://img59.imageshack.us/img59/2466/taartr.jpg

Bekleding is gebroddeld, puzzel niet mooi afgewerkt,...en ik ben aan de afwerking alleen meer dan 3u bezig geweest  :s
Steken jullie daar nu ook zoveel tijd in, of ben ik gewoon een ongelooflijke kluns ?  :nooo
(dit is niet "fishing for compliments", ik was er echt het hart van in)

Men zegt wel: "Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?".

2

Re: Efkes zagen ;-)

Ik vind em echt niet slecht hoor (alleen de neus misschien ;)) maar ik ben dan zelf ook een beginner.
Denk dat het wel normaal is dat je er in het begin langer over doet en een beetje moet zoeken...
Maar nogmaals ik vind em wel geslaagd hoor en het meisje van 6 waarvoor ie bedoeld was zal ook wel tevreden geweest zijn, dus

3

Vind 'm op zich niet slecht, misschien nog iets van een groen friemeltje tussen de roosjes door (als ranken of zo?).
En sommige taarten gaan nou enemaal sneller dan andere.
Ik heb altijd veel problemen om Thomas de trein goed te krijgen en Dora lukt me altijd zo...

Ik ben zelf nog maar net begonnen, dus echt tips geven kan ik niet ;) Maar ik zou van de mond een dichte mond gemaakt hebben. Dan wordt het niet zo'n "smiley", als je begrijpt wat ik bedoel... Verder vind ik 'm erg mooi!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

5

Biggeltaart schreef:

Vind 'm op zich niet slecht, misschien nog iets van een groen friemeltje tussen de roosjes door (als ranken of zo?).

Dat was eigenlijk de bedoeling, maar toen was het 22u30 en mijn groene fondant brak telkens weer  :grr:  ;)

Men zegt wel: "Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?".

6

Oh, dat is vervelend....