Onderwerp: Sweet sixteen
Wat een werk, wel super trots zie nog wel veel puntjes maar leuk om een keer te doen. Moet nog veel leren over planning
Alles gevuld met icing, per taart verschillend, choco, vanille en citroen.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sweet sixteen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een werk, wel super trots zie nog wel veel puntjes maar leuk om een keer te doen. Moet nog veel leren over planning
Alles gevuld met icing, per taart verschillend, choco, vanille en citroen.

Wat een werk....heel mooi 
schitterend 
mooi!
Wat een werk zul je hieraan gehad hebben. Maar het ziet er allemaal mooi en feestelijk uit! 
geweldig!
wauw!!
Bedankt allemaal, ben erg blij dat jullie hem ook mooi vinden zelf zie je heel veel dingen die je anders had geweld of wat niet zo in je hoofd zat maar iemand die niks van taarten weet ziet hier niks van(zeggen ze) daar maar wat vaker aan denken denk... 
Zonde om op te eten!!
Erg mooi en wat veel zeg! Het past allemaal perfect bij elkaar.
Het meisje rolt bijna van de berg af, hihi
Leuk gedaan hoor! Was dit een opdracht of voor binnen je eigen gezin? Ik kan me niet voorstellen wat dit moet kosten namelijk

wilkyway, ik heb echt geen idee wat zoiets zou kosten
was voor mn zusje het is mn 15e taart en echt nog nooit iets voor 'vreemden' gedaan. Zitten wel heel veel uren in, laat je mensen dan betalen hoeveel uur werk je eraan heb, ik heb echt geen idee. Moet binnenkort een taart gaan maken in opdracht dus moet nog even gaan puzzelen met de kosten. (en mn zenuwen in bedwang houden
)
Zo, wat een hoop werk en leuk gemaakt! Knap zeg, als dit nog maar je 15e taart is!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sweet sixteen