1

Onderwerp: Mijn eerste taart..

Een tijdje geleden heb ik een taartje gemaakt voor iemand die terugkwam van een halfjaar Zuid-Afrika (vandaar de zebra-strepen). Ben benieuwd wat jullie er van vinden! De letters heb ik gesneden uit het fondant, maar dat lukte niet echt goed, dus tips zijn altijd welkom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D7EOIFJT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A6FJYELI.jpg

2

Re: Mijn eerste taart..

Betreft de letters heb je heel veel uitstekers voor in allrelei leuke vormen maar ook de recht toe recht aan letters en cijfers.
Verder een hele leuke taart, zeker voor een eerste :thumb:

3

Erg knap hoor voor een eerste!  :Y

4

Yvon365 schreef:

Betreft de letters heb je heel veel uitstekers voor in allrelei leuke vormen maar ook de recht toe recht aan letters en cijfers.
Verder een hele leuke taart, zeker voor een eerste :thumb:

Dankje! Ik heb al een beetje rond zitten kijken op dit forum en zie dat heel veel mensen tappits gebruiken, bedoel jij dat ook?

Had voor deze taart alleen de dingen gekocht die je echt nodig hebt voor het bakken/decoreren van taarten, omdat ik niet zeker wist of het wel wat voor mij zou zijn.. Maar ik vind het zo leuk dat ik zeker op zoek ga naar leuke vormen, uitstekers e.d.!

5

leuk !!

6

Ik ben ook met het minimale aan gereedschap begonnen hahaha.
Het is een behoorlijke investering, maar als blijkt dat de verslaving jou ook te pakken heeft, schaf je van zelf steeds meer aan. En uiteindelijk maakt het je (meestal) altijd makkelijker!
Veel plezier met je nieuwe hobby!

ik vind hem helemaal leuk....en als ik je een tip mag geven als je inderdaad helemaal verslaafd bent geraakt..

7 en 8 oktober is er in apeldoorn een hele grote taart beurs...daar kun je je heeeeele bankrekening kwijt..hahahahaha

heeel veel plezier met je nieuwe hobby

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

8

Erg leuk!

Groetjes, Krista

9

Heel leuk....zeker als eerste.
Succes met je hobby!

Groetjes. . . en een fijne dag!