Re: verjaardagstafel voor mijn kleine prinses!
Wat ziet dit er ongelooflijk geweldig gaaf uit!
En zo lekker allemaal...
én dochter - 21 januari 2014
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » verjaardagstafel voor mijn kleine prinses!
Wat ziet dit er ongelooflijk geweldig gaaf uit!
En zo lekker allemaal...
Het ziet er geweldig uit! Ik heb het voor mijn zoon en dochtertje ook gemaakt en vind het ook onwijs leuk om te doen. Verheug me al op de verjaardag van mijn meissie in januari, dan mag ik weer
wauwwww!!!dat vind ik ECHT zooo gaaf!!!
wat super leuk gedaan!!!
(mijn zoon word 7 in februari..maar hoe doe je dit voor een stoere vent van 7? )
Als je op google dessert table intoetst, dan kom je een hele hoop voorbeelden tegen. Daar staan ook leuke voorbeelden voor jongens bij!
Geweldig! Is idd net een snoepwinkel
Mama mag ik die en die en die en ......... 
kan iemand mijn onderkaak even ophalen.. ik geloof dat hij naar de andere kant van nederland gerold is...
prachtig allemaal 
Dat ziet er gezellig lekker uit!
Wat ziet dit er leuk en lekker uit! Denk dat niet alleen de kinderen hier blij mee waren 
Wat schattig zo'n volledig aangeklede tafel. De kleintjes wisten waarschijnlijk niet waar ze moesten kijken van al dat lekkers!!!!!!! Cake heaven for kids

Super bedankt allemaal voor de leuke reacties
En iedereen die twijfelt om het eens te proberen, niet doen en gewoon ervoor gaan, is echt leuk om te doen!!!
OHHHH MY GOD dit is zo gaaf, ga dit zeker onthouden voor mijn kids later haha, idd lijkt wel op een snoepwinkel !!
Echt super super super!!!!
Wauw die kleurtjes zo heerlijk zoet en al die lekkere dingetjes!!
Maar die taart die vind ik toch wel echt helemaal top!!
Hoe heb je die gemaakt!!
Hoe heb je die gemaakt!!
Ziet er allemaal super leuk en lekker uit!!!
Misschien dat dat volgend jaar voor mijn meiden ga doen.
Op de site van Amy Atlas vind je ook heel veel voorbeelden van dessert tables. Voor jong en oud. Echt het kijken waard!
Hoe heb je die gemaakt!!
Een how to voor de taart vind je terug op youtube. Tik ruffle cake in en je vindt er verschillende
Ik vond het wel véél botercrème...
Wouw wat een prachtige tafel! Om jaloers op te worden!
Ik moet dan 28 worden, maar zou ook zo iets willen maken als ik er de tijd voor had!
Hoe lang ben je wel niet bezig geweest?

Dat ziet er geweldig uit. Wat een werk! 
wauw,had ik dit geweten dan was ik ook op haar feestje gekomen.. 

Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gaaaf zeg en wat een leuk idee om dat zo allemaal klaar te zetten. 
Gaaf zeg. Maar wel een hoop werk zo te zien.
Maar wat zal het voor de kids een feest geweest zijn.
Wat zal je dochter blij geweest zijn!
wauw wat mooi en geweldig mijn dochter wordt in december 4 jaar en ze zei mama dit wil ik ook maar zag ik dat goed heb je roze smarties of m &ms waar heb je die vandaan ?
groetjes patricia
Wauw wat ziet dat er vrolijk uit.
Mag ik vragen waar je die bekertjes hebt gekocht waar Panna cotta inzit? ik neem aan dat ze van plastic zijn toch?
Jejtje wat heb je ze heerlijk verwend, helemaal geweldig zo'n tafel. Ziet er super vroolijk uit!
Waauw, werd ik zo nog maar eens drie!
Hoe heb je precies die panna cotta gemaakt? Mijn ogen willen de foto opeten! 
wauw wat mooi en geweldig mijn dochter wordt in december 4 jaar en ze zei mama dit wil ik ook maar zag ik dat goed heb je roze smarties of m &ms waar heb je die vandaan ?
groetjes patricia
Hallo Patricia,
het zijn roze chocoladeballetjes die ik bij taart en decoratie gevonden heb, kan nu eventjes niet meer op de naam komen, denk sixlets ofzo
ze hebben verschillende kleurtjes
Alvast veel succes met de tafel voor je dochtertje in december!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » verjaardagstafel voor mijn kleine prinses!