1

Onderwerp: nieuwe site met 2de hands taartspullen

Er is een nieuwe site met 2de hands taartspullen hij is net de lucht ingegaan maar ik vind het wel een leuk idee.
Ik dacht meld het even er zijn vast wel wat mensen die wat spullen willen verkopen.
2ehands-taartspullen.nl

2

Re: nieuwe site met 2de hands taartspullen

Leuk initiatief, maar ik hoop toch dat de meeste taartspullen via dit forum gaan. Ben ik er sneller bij dan zo op de veiling!

3

oh leuk.ga ook even kijken.

liefde en passie voor taarten bakken.

Uiteraard mag er geen hyperlink staan, dus die heb ik weggehaald. Gezien dit soort sites ook uit de grond worden gestampt en wij hier nog geen definitieve regels over hebben, deel ik bij deze mede dat hiervoor dezelfde regels gelden als voor marktplaats en e-bay. Dit is terug te vinden in de regels van het forum en de sticky van V&A bakspulletjes.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Ik kreeg gisteren idd een mailtje dat deze site in de lucht was. Stond helemaal geen "afzender" of naam van initiatiefneemster onderaan de mail. Vond het een beetje vaag...

6

MirandaB schreef:

Ik kreeg gisteren idd een mailtje dat deze site in de lucht was. Stond helemaal geen "afzender" of naam van initiatiefneemster onderaan de mail. Vond het een beetje vaag...

Hier ook... ben ook nooit zo onder de indruk van dat soort mailtjes..