1

Onderwerp: Grijze bruidstaart met 10 nieuwe grijze haren!

Dit was mijn 3e opdracht voor een bruidstaart.
IK kreeg een bruidskaart opgestuurd en of ik daar de taart op wilde baseren kwa lay out en kleuren.
Prima! Ik heb alle kleuren fondant in huis en de vulling ( bosvruchten BC) is ook geen wetenschap.

Terwijl ik de BC aan het maken was vond ik 'm niet genoeg smaken naar bosvruchten en heb er geloof ik 2 potten jam doorheen gedaan waardoor het op een gegeven moment net vla leek. IK had mijn taarten ( vierkante) gebaseerd op ronde bakblikken want had niet naar de juiste schema gekeken dus ik weer nieuwe bakken maar er waren natuurlijk geen eieren meer  :rolleyes:  dus moest ook nog even rennen naar de supermarkt terwijl ik normaal mijn eieren bij de boer haal. Worden mijn taarten veel luchtiger van.
Vulling weer opnieuw gemaakt en al met al ben ik er dus véél langer mee bezig geweest dan hoefde. Bloemen had ik gelukkig al gemaakt.

Nou, genoeg geklets..hier is ie dan....Bruidstopper vind ik niet echt passen maar ja...zoveel mensen , zoveel wensen zullen we maar zeggen  :D

Bedankt voor het kijken  :)  :)

http://i286.photobucket.com/albums/ll110/mamavanJaycee/2011-09-24001.jpg

2

Re: Grijze bruidstaart met 10 nieuwe grijze haren!

Onwijs leuke taart geworden!
De topper is inderdaad minder top, maar ja, klant is koning (in)  :)

3

Leuke taart en over de topper zullen we maar niets zeggen  :s

Ja zo jammer he?!!! De laatste bruidstaart mocht niks op  :s  Geen bloemetje en niet eens een sierrand en nu heb ik wel een mooie taart waar ik een beetje op los mocht gaan maar dan heb je van die suffe eendjes als topper... :rolleyes:

5

Feit, de Topper is wel apart te noemen. :D

Life is a CupCake, Enjoy every bite

6

Mooi geworden hoor ondanks de tegenslag, super!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

Mooie stapel hoor, vind de kleuren zo leuk bij elkaar! :Y  De topper is ook niet echt mijn ding, maar als het bruidspaar dit wilde is het toch prima?

8

Hij is wel prachtig geworden zeg !

Groetjes, Conny

wauw...

wat een schitterende taart...echt heeel mooi met die kleuren en bloemen.

idd erg jammer van de topper..

maar je mag absoluut en zeker trots zijn op dit resultaat..

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

10 Laatst bewerkt door eeja (24-09-2011 13:27)

leuke taart hoor!
en tip voor je vulling.. als je het op smaak maakt met patidess...is sterk geconcentreerd. werkt erg goed..

11

eeja schreef:

leuke taart hoor!
en tip voor je vulling.. als je het op smaak maakt met patidess...is sterk geconcentreerd. werkt erg goed..

Bedankt! Mijn vriend heeft die toevallig gisteren ook voor mij gehaald bij de taartenwinkel. Is inderdaad veel beter :)  :)
Wist niet dat het bestond

12

Toch nog mooi geworden! En die eendjes; zonde he, ik heb ooit eens een prachtige taart gemaakt waar dan 2 varkentjes op moesten..  :s

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

13

Mooie taart, vind de topper wel leuk eigenlijk haha :lol:

Deze hobby is geweldigggggg!!!!