Onderwerp: Harry Potter Stapel en monsterboek
Omdat mijn zoontje 10 werd moest er natuurlijk taart gemaakt worden! Hij is helemaal gek op Harry Potter,hij heeft woensdag al op HP cakejes getrakteerd. Die kan je hier zien:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=166691
Maar Joran (mijn zoontje) en ik hebben dus de hele zomer al op internet gezocht naar een mooi voorbeeld voor een taart. Gelukkig een leuk plaatje gevonden van een opengeslagen boek met daarop wat geboetseerde HP items.... Maar........ toen kwam ineens de prachtige 3D taart van Eline25 voorbij.
"Oh mama, die wil ik graag!" En met zo'n heel glunderend koppie erbij natuurlijk. Toen ik zei dat ik die toch wel erg moeilijk vond, liet zoonlief weten dat hij het niet erg vond dat ik bij het eerste idee bleef. Maar ja, dan gaat het knagen.... Hij wordt 10, een bijzondere leeftijd, daar moet ik me maar gewoon goed op voorbereiden en met heel veel geduld krijg ik het misschien voor elkaar om ook een witte uil te maken. Ik durfde het alleen niet aan om hem van cake te maken, dus mijn uil is gevuld met piepschuim.
Dit is ook de reden waarom ik hem niet in het 3D topic plaats, het is geen 3D taart, maar een stapel met een piepschuim topper 
Ik heb erg mijn best gedaan, en dit is het resultaat. Stiekem samen met de tweede HP taart, het monsterboek. En natuurlijk een plaatje met mega blije Joran.

Eline25 Heel erg bedankt voor je geweldige inspiratie!
Groetjes Natasja S