Onderwerp: (TIP) leuke spulletjes
Kijk eens bij 'de kitsch fabriek' onder het kopje cupcake, erg leuke dingen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » (TIP) leuke spulletjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kijk eens bij 'de kitsch fabriek' onder het kopje cupcake, erg leuke dingen
erg leuk!! Die cc pleister echt helemaal top
whahaha die douchemuts Leuke dingen daar!
wauw wat een leuke dingen! heb de site gelijk onder mijn favo's gezet.
Is dat een winkelketen of een website?
*checkt*
Ah, online winkel.
Dan:
[MOVE] --> Het WWW
thx Mariannne
Geinig!
wat een mega leuke site zeg!!
alleen.... een tablet die je in water laat oplossen om een cupcake drankje te maken...
ben benieuwd hoe dat smaakt dan!!!
Ik zie er ook een silliconen giant cupcake vorm bij staan. Zou dat iets zijn? Is wel goedkoper dan die van Wilton.
Wat een leuke site en die taartzaag hahaha....dat is wel erg letterlijk een zaag hahaha...
ik word altijd zo hebberig van zulke sites. Zat ook te kijken bij vintage, moest wel lachen, dat onderste lampekapje hadden we vroeger thuis ook. Was zo blij toen mijn moeder die lelijke dingen eindelijk weg deed en nu zijn ze weer helemaal hip
ken je de site van Zoetiteit al (www.zoetiteit.nl), die hebben noooog meer te gekke dingen! (stonden ook op de beurs )
Wat een leuke spullen! Die cupcake stressbal is echt iets voor mij Wanneer ik bezig ben met bakken of op het forum struinen is het oke., haha. Maar als ik rustig zit tv te kijken ofzo, kan ik echt irritant zijn volgens mijn man. Ik moet altijd iets in handen hebben; mijn haarknip open/dicht doen, gsm open/dicht schuiven, afstandbediening blijven ronddraaien, nagels pulken, enz. Het wordt vast wel herkend door sommige hier
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » (TIP) leuke spulletjes