Re: Een Dick Bruna feestje!
Wat een feest om zo'n taart te krijgen!!!
Super gemaakt..respect!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een Dick Bruna feestje!
Wat een feest om zo'n taart te krijgen!!!
Super gemaakt..respect!!!!
wat een prachtige Nijntje taart, echt een van de mooiste die ik heb gezien, geweldig!
Helemaal top!! Super kleurtjes gebruikt en mooi strak!! 
Prachtige taart!
idd mooie heldere kleuren
heel mooie taart 
alles van fondant? en hoe smaakte die? 
idd mooie heldere kleuren
heel mooie taart
alles van fondant? en hoe smaakte die?
Thanx!
Hij was gevuld met 4 laagjes zwitserse room en lemon curd. Vind ik zelf ook wel een lekkere vulling.
En inderdaad, alles van fondant!
prachtige taart zeg ! zoo mooi strak !
Wat een prachtige nijntje heb je geboetseer.En de taart is zo super strak.Hele mooie kleur ook.Leuk!
Wat een prachtige nijntjes taart, de kleurencombinatie super. Ziet er heel goed uit.
Zohee, die is echt heel gaaf! alles zo mooi strak en super geboetseerd! Echt Nijntje stijl, je taart! 
Ik vind dit ook een van de leukste nijntje taarten die ik heb gezien
Een vriendin van mij is helemaal nijntje fan, dus ik wilde deze graag als inspi gebruiken
Alleen hoe komt het hoofdje van jou nijn zo mooi rond?
Bij mij zakt de fondant toch altijd nog een beetje uit en is hij dus wat plat aan de onderzijde (of de achterzijde, als je 'm zo laat liggen)
Ik heb geprobeerd het hoofdje op een stokje te laten drogen maar toen kwam het stokje aan de bovenkant er weer vrolijk doorheen
Ben benieuwd wat jou geniale plan is 
Zoooooo, die is strak zeg! Fantastische kleuren ook!
Een schitterende taart!!
Wat een gave taart zeg!!!!
En wat een gave kleur paars 
wauw, gaaf gedaan!
Wat ziet dat er leuk uit mede ook door de kleuren is weer eens wat anders dan roze,top! 
Ik vind dit ook een van de leukste nijntje taarten die ik heb gezien
![]()
Een vriendin van mij is helemaal nijntje fan, dus ik wilde deze graag als inspi gebruiken![]()
Alleen hoe komt het hoofdje van jou nijn zo mooi rond?
Bij mij zakt de fondant toch altijd nog een beetje uit en is hij dus wat plat aan de onderzijde (of de achterzijde, als je 'm zo laat liggen)
Ik heb geprobeerd het hoofdje op een stokje te laten drogen maar toen kwam het stokje aan de bovenkant er weer vrolijk doorheen![]()
Ben benieuwd wat jou geniale plan is
Nou hier komt mijn geniale plan:
Ik bewaar mijn restjes fondant in boterhamzakjes en daar pak ik 1 van en ik maak een kuil in de bol fondant. Dan heb ik dus een goed passend plekje om een hoofdje in te laten drogen want je kunt het zelf zo diep/groot maken als je zelf wil.
Dus ik boetseer het hoofd van Nijntje en leg het in het zelfgemaakte kuiltje van een fondantbol.
En vervolgens ga ik elk half uur even het hoofdje optillen en voorzichtig "bijkneden" want ook als het in een kuiltje droogt, blijft het niet perfect rond.
Dus... dat was het! Succes met jouw Nijn!
Heel erg leuk! Mag ik hem opslaan ter inspiratie? Ik moet in november een Nijntje taart maken...
Wat een onwijs leuke en frisse Nijntje! Erg leuk en super strak 
Wat een superschattige taart!

Heel erg leuk! Mag ik hem opslaan ter inspiratie? Ik moet in november een Nijntje taart maken...
Of course... 
Dank je wel!!!
Wat is ie toch lief, en zo origineel met die kleuren! 
Zoooooo, die is gaaf!! En die kleuren zijn ook helemaal leuk! Nijntje is zo moeilijk, om haar precies te krijgen, maar je hebt het heel mooi gedaan!
Wauw, geweldig!
Leuk met al die kleurtjes!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een Dick Bruna feestje!