1

Onderwerp: Heel zoet graag

Nou volgens mij is deze om te zien ook wel heel zoet!

Ze vond hem helemaal geweldig dus weer iemand blij gemaakt.

http://94.100.123.131/1413250001-1413300000/1413290401-1413290500/1413290468_6_UZ0a.jpeg

Ik zou heel graag FEEDBACK willen hoe jullie de taarten echt heel strak krijgen. Soms komt er bij mij een burlb naar buiten als die klaar is nu ook weer en ik weet echt niet hoe het komt.

Als ik ze afsmeer en bekleed zie je niets en de andere dag zoals nu zie je ineens een rand ik baal er enorm van.
Ik heb al van iemand gehoord dat ik de lagen aan moet drukken en het dijkje niet te dicht op de rand moet maken.
Ook als ik de taart uit de oven haal lijkt het wel of er lucht tussen de rand is gekomen er zitten ook wat gaatjes in de rand en stukje waar lucht tussen zit. Het gaat me steeds meer irriteren.

Ik deed het eerst met de spray van dokter oetker en nu gewoon met boter en wat meel. En van Wilton een flesje met vloeibaar spul! Maar het blijft.

Bedankt alvast!
Sorry voor het lange verhaal!

Groetjes P@trici@

2

Re: Heel zoet graag

ik vind hem erg mooi geworden,, en idd lekker zoet.
ik heb daar geen probleem van,,soms als ik de taart ga bekleden komt er een klein beetje lucht tussen maar dat kan ik er dan ook gewoon weer uitdrukken,,

succes..

Kijk op www.fleurigetaart.nl voor taart in Groningen en Hoogeveen.

3

Het is een hartstikke mooie taart !

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem soms, heel irritant, ook dat beetje lucht aan de rand van mijn kapsel. Enige wat ik doe is zorgen dat er geen lucht zit tussen mijn randje op het kapsel en de creme die ik eromheen smeer naderhand, dus juist wel dicht op de rand het dijkje maken :).

Groetjes, Conny

4

Nou,zoet ziet hij er zeker uit,een superzoete-leuke taart,top :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

De Wilton cake release werkt heel goed, maar voordat je de mix in het bakblik doet even je vinger door de rand halen en het kleine beetje overtollige vet weghalen. Dat helpt heel goed tegen de lucht/blaarvorming.

Wat betreft de bobbels: Misschien vul je iets te dik? Smeer je iets te dun af? Is je fondant/marsepein iets te dun? Is je biscuit iets te zacht?

Overigens heb ik het zelf ook heel af en toe en baal daar dan ook van :s
Ik spuit nooit een dijkje, maar blijf 1 cm van de rand af met de vulling. Beetje aandrukken en de naad met afsmeren goed dicht smeren.

Succes Patricia, het is toch een heel leuke taart  :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

inderdaad een lekkere zoete taart om te zien!
En wat zijn die bloemetjes langs de onderrand schattig! :)

Bedankt allemaal ik ga dit weekend zeker een aantal tips uitproberen!

Groetjes P@trici@