1

Onderwerp: FC barcelona

dit was echt een drama,, op de ochtend dat ie klaar moest zijn wou ik alleen nog even het sjabloon op de taart leggen. toen brak hij wel een 30 stukken.. Helaas had ik geen tijd meer om hem opnieuw temaken want ik moest aan het werk.
Mijn vriend heeft toen het sjabloon opnieuw gemaakt, en ik ben trots op hem....en de mensen die hem kwamen halen waren helemaal enthausiast.!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-F7AS3POI-D.jpg

Kijk op www.fleurigetaart.nl voor taart in Groningen en Hoogeveen.

2

Re: FC barcelona

O wat erg!!
gelukkig heb je een handige vriend die je kon helpen.
de taart is mooi geworden :thumb:

3

Da's balen! Maar hoezo 'brak' hij in 30 stukken? Waarvan heb je deze gemaakt dan?
Leuk gedaan die ondergrond  :Y

4

Leuke vrolijke taart!

Neem eens een kijkje op www.hettyvanderelst.nl - Alles over lekker eten...

5

Esther68 schreef:

Da's balen! Maar hoezo 'brak' hij in 30 stukken? Waarvan heb je deze gemaakt dan?

het is gemaakt van fondant, met van dat poeder dat het steviger maakt.. maar toch brak hij..

6 Laatst bewerkt door Esther68 (25-09-2011 13:46)

joelag schreef:
Esther68 schreef:

het is gemaakt van fondant, met van dat poeder dat het steviger maakt.. maar toch brak hij..

Een puzzelplaatje wat je plat op de taart legt hoeft niet verstevigd te worden met tylose. Juist omdat je tylose hebt gebruikt brak het plaatje. Je puzzelt het plaatje gewoon met fondant (ik gebruik marsepein). Soms, wanneer ik een ingewikkelde puzzel heb, leg ik deze even in de vriezer zodat de stukken aan elkaar blijven plakken en dan mooi op de taart komt te liggen  :Y

7

Esther68 schreef:
joelag schreef:
Esther68 schreef:

Een puzzelplaatje wat je plat op de taart legt hoeft niet verstevigd te worden met tylose. Juist omdat je tylose hebt gebruikt brak het plaatje. Je puzzelt het plaatje gewoon met fondant (ik gebruik marsepein). Soms, wanneer ik een ingewikkelde puzzel heb, leg ik deze even in de vriezer zodat de stukken aan elkaar blijven plakken en dan mooi op de taart komt te liggen  :Y

de eerste keer heb ik het ook zonder tylose gedaan,, en ook in de vrieser gedaan, maar toch brak hij,, heel vervelend,, maar toch is het nog goed gekomen

8

Super zo'n handige vriend!

9

daan69 schreef:

Super zo'n handige vriend!

Ja idd,, gelukkig heeft ie er nog iets van kunnen maken!