Onderwerp: Lekkere cake-ijsjes
Ik zag zo'n mooi voorbeeld op deze site en dat zag er zo lekker en leuk uit, kon het niet nalaten het ook eens te proberen.
Ijscupjes met cake en ingespoten jam, toefje boercreme, chocolade-stokje erin en klaar.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lekkere cake-ijsjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zag zo'n mooi voorbeeld op deze site en dat zag er zo lekker en leuk uit, kon het niet nalaten het ook eens te proberen.
Ijscupjes met cake en ingespoten jam, toefje boercreme, chocolade-stokje erin en klaar.

ziet er goed uit
Jam Jam krijg er honger van:P
Zo'n ijsje lust ik ook wel. Heb ook al ijsjes gemaakt maar nog niet met een toef er op. Toch maar eens doen.
Dank. Het is ook erg leuk om te maken en zien er feestelijk uit.
Succes gegarandeerd.
zien er lekker uit!
ziet er erg leuk uit en lekker
!
even een vraag hoe krijg je de jam er in?? heb zo'n speciale vulspuitmond maar bij volscheppen van spuitzak met jam liep alles er al weer uit (lekker handig
) In de cupcakes zelf kwam al helemaal niet terecht....

ziet er erg leuk uit en lekker
!
even een vraag hoe krijg je de jam er in?? heb zo'n speciale vulspuitmond maar bij volscheppen van spuitzak met jam liep alles er al weer uit (lekker handig) In de cupcakes zelf kwam al helemaal niet terecht....
![]()
Ja het is even een geklieder maar daar hou ik wel van. Je houdt met het vullen even het spuitmondje omhoog en propt het daarna goed in het cakeje. Je voelt aan het spuiten dat het erin loopt. Ik heb voor de zekerheid 1ntje doormidden gesneden en dan zie je dat er een mooi kloddertje inzit.
Dank je wel voor je bericht, ik ga het opnieuw proberen
groetjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lekkere cake-ijsjes