Onderwerp: Hello Kitty Cakepops
Voor een oproepje uit "bakken voor anderen" deze cakepops gemaakt.
Met van binnen chocoladecake

Bedankt voor het kijken!
Groetjes Marianne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hello Kitty Cakepops
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een oproepje uit "bakken voor anderen" deze cakepops gemaakt.
Met van binnen chocoladecake

Bedankt voor het kijken!
Groetjes Marianne
wat zijn die leuk

Heel goed gelukt! 
Knap gedaan hoor, erg mooi!
GE-WEL-DIG!!!!
Die zijn echt onwijs goed gelukt 
heel erg leuk! waar bestaat het blok uit waar ze in staan?
Wat een schatjes.
Dank je wel
Suus1978> Het blok is gewoon een stuk (bloemen)oase die ik heb
ingepakt.
Ik had nog geen tempex gekocht, maar kwam deze
toevallig bij de action tegen. (ik geloof € 0,35 )
welke chocodip gebruikte je; deze is erg mooi glad geworden
!
de candy-melts kreeg ik vorige keer helemaal niet vloeibaar genoeg
, dus toen moest ik er monstertjes van maken
.
Wat zijn ze mooi!!!!
welke chocodip gebruikte je; deze is erg mooi glad geworden
!
de candy-melts kreeg ik vorige keer helemaal niet vloeibaar genoeg, dus toen moest ik er monstertjes van maken
.
Ook ik heb witte candymelts gebruikt, maar ik heb er wel wat crisco doorheen gedaan, dan wordt het wat vloeibaarder.
Super leuk.
Die zijn mooi gelukt!!! Mooi glad ook, heb je de oortjes van cake er van te voren al aan gekneed? En de oogjes / snorharen, is dat icing of stift?
Dank je wel
Die zijn mooi gelukt!!! Mooi glad ook, heb je de oortjes van cake er van te voren al aan gekneed? En de oogjes / snorharen, is dat icing of stift?
De oortjes heb ik inderdaad er van te voren al aangekneed, en zijn dus van cake.
De oogjes en snorharen heb ik er op geverft met zwarte dust, aangelengt met alcohol. Ik had het wel geprobeerd met stift, maar ik vond het veel te licht van kleur.
Welke dust gebruik je dan?
Deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/kleu … -3639.html of is het toch nog een andere?
Er zijn zo veel soorten, ik raak er niet uit
(en die glitter, is dat dan die om blush te geven aan gezichtjes of gebruik je daarvoor de "silk"?)
leuk! 
Wat leuk zeg , ik heb gistermorgen bij bakerella gekeken naar deze om te kijken hoe je ze moest maken. Zit denk ik best veel werk in.
Ze zijn super goed gelukt!
Welke dust gebruik je dan?
Deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/kleu … -3639.html of is het toch nog een andere?Er zijn zo veel soorten, ik raak er niet uit
(en die glitter, is dat dan die om blush te geven aan gezichtjes of gebruik je daarvoor de "silk"?)
Ja, die is het!!!
Dit is de eerste keer dat ik dust heb gebruikt.
Ik heb 1 soort glitter thuis (http://www.deleukstetaartenshop.nl/glan … -p-57.html) en die strooi ik voor een mooi glittereffect op de taart....
Wat leuk zeg , ik heb gistermorgen bij bakerella gekeken naar deze om te kijken hoe je ze moest maken. Zit denk ik best veel werk in.
Ze zijn super goed gelukt!
Dank je wel.
Ja ze zijn inderdaad best arbeidsintensief...
Maar erg leuk om ze te maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hello Kitty Cakepops