Onderwerp: brunette en blond, bruidstaart en
de rest.
Ik heb al heel lang niet gepost en krijg steeds via hyves te horen dat ik ze alsnog moet posten
.
Bij deze een paar taarten van de afgelopen tijd die ik leuk vond om te maken.
Een taart voor suikerfeest. Ik voelde me zo ziek die dag daarvoor maar ze wou toch een taart. De volgende ochtend beter en snel gaan bakken en alles in 4 uur gedaan. Je ziet nog de water erop
Ze was er heel blij mee.
Voor dezelfde meiden mocht ik 3 dagen daarna een meidentaart maken...de enigste vraag was roze en wit. En of er een schoen erop kon komen. Verteld dat het te laat dag was om een schoen te maken...alsnog met gumpaste deze als verrassing gemaakt

Op de heetste dag, 2 weken terug gemaakt. Ik had een ander schoen gemaakt maar die was gewoon stukl gegaan.Dus heel snel deze gemaakt en ook een tas.
Dit is een taart voor 15 personen.
Maat 7,5, 12,5 en 17,5 cm.
Deze meid had een andere taart gezien en vond de kleurencombi heel mooi. Ze wou veel bloemen, rozen en ook parels.
Voor twee zussen die hun verjaardag samen gingen vieren. De ene is brunette en andere blond.Ik moet zelf alles beslissen zolang er twee dames zijn die blond en brunette zijn met de thema blond.
Ik heb voor het eerst geschilderd, helaas zie je hier en daar wat dikkere randen zwart...ik moet gaan uitzoeken welke kwasten hiervoor geschikt zijn. (Heeft er iemand hiervoor tips?)
Ook de blond en brunette plaatje is veel te zwaar waardoor je ziet dat hij zakt op de taart
Het was wel een hele leuke thema.
de bijpassende cupcakes:
Voor een babyshower, antilliaanse taart gemaakt en bedekt met icing.Deze meid houd niet van roze en ze wilde graag een hawaiaanse geinspireerde buik. De kleuren rood en groen met andere kleur bloemen. De rand is echt te erg
....ik had teveel water gebruikt....na de foto..toch heel snel weer icing gemaakt,de oude weggehaald en weer erop gespoten. Ik had geen zin om weer foto te maken. 
Voor dit weekend sprookjesboom en w&p

Ik heb eindelijk mijn bestelling van de VS en heb mijn nieuwe molds kunnen gebruiken. De thema was rode pumps en rode bloemen.En de achtergrond parelmoer.

En twee bruidstaarten van deze maand.
Met love thema en kleur blauw, wit en zilver.
De kleur en jurk als ontwerp meegenomen in de taart. Parelmoer, rolroosjes en paar parels.
De bovenste taart heb ik ook beneden bijgesneden....ik had de vrije hand en heb weer een hoop geleerd. De taart oogt schuin en heb hem na het foto maken ook even aangepast.

Zo dat waren een paar
...tips en feedback zijn zeer welkom
Bedankt voor het kijken.