1

Onderwerp: ik stel me ook even voor

Hallo allemaal,

Mijn naam is Patty en ik ben 31. sinds de eerste verjaardag van mijn zoontje roan ben ik aan het bakken geslagen. Dit wordt nu zijn 3de taart. Ik heb een puzzeltaart van tijgertje gemaakt, een bert taart (zie avatar) en nu moet het een 3-d thomas worden (duimen dat het lukt)
Heb eigenlijk nooit een cursus voor de taarten gevolgd wel een keer voor cupcakes. Verder krijg ik tips van mijn vriendin die het al ietsje langer doet en ik vraag het in de winkel in den bosch of geldermalsen.

Tussendoor heb  ik een eerste'opdracht' gekregen, ik mocht de taart voor mijn nichtje maken een echte meidentaart moest het zijn. Die heb ik zelf ontworpen en gemaakt, ook dit lukte! Wat een opluchting. Toen voor het eerst opstaande vlinders gemaakt, dat was wel even zoeken.

Al met al zie ik altijd wel dingen die anders kunnen, maar ben steeds trots op het resultaat.

Ik heb nog geen webalbum dus kan mijn creatie's nog niet met jullie delen als ik het goed begrijp. Misschien in de toekomst.

bedankt voor het lezen!

Re: ik stel me ook even voor

Hallo Patty,

Welkom op dit fantastische forum!!
Ik ben erg benieuwd naar je taarten, ik wacht vol spanning af!  :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Welkom en heel veel (bak)plezier!

4

dank jullie wel!

5

welkom! Bert ziet er leuk uit, dus de rest zal ook wel goed komen!