Re: orchideen moderne-stijl, mijn 2e bruidstaart!
Super mooi!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » orchideen moderne-stijl, mijn 2e bruidstaart!
Super mooi!!!
Oh, wat leuk zeg! Ik ga je meteen e-mailen!
Bedankt voor de felicitatie. Ik vind het inderdaad erg leuk om alles uit te zoeken, maar het maken van keuzes valt nog niet mee! Vandaar ook dat we nog geen locatie hebben
.
Maar, zoals gezegd ga ik je even een bericht sturen, leukleukleuk!
Is m'n bericht doorgekomen? Ik kreeg een vreemde melding en vraag me af of de mail nu wel verstuurd is. Zo nee, dan stuur ik het bericht vanavond of morgen even opnieuw!
Ik heb je mail gehad hoor! Je hebt mail terug! 
Bedankt allemaal voor jullie onwijs lieve reacties!
Enneh, Suu: laat ik nou toevallig na de vorige bruidstaart een how to gemaakt hebben van mn orchideen!
Dus je hoeft niet ver te zoeken, hier istie: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=156338
Toen bedacht ik me ineens: Eline moest in september toch die groene streepjestaart maken? Ik ben een beetje laat
Maar daar is hij dan, prachtig! Ik word er helemaal rustig van 
geweldig zeg, en ook zeer leuk om je verhaal te lezen nadat ik (met hulp) afgelopen maandag en dinsdag 200 (!) stukjes biscuit (nee geen cake) van 5x5x5, allemaal apart met bc heb zitten insmeren en allemaal apart met marsepein (ja 9 (!) kilo) heb bekleed....
Tenx dames!
En jeetje Dot, wat een weeeeeerk!!!
Diep respect!!! 
weer helemaal mooi
Weet ik meteen waarom ik mijn petit fours maar aan 2 zijkanten en bovenkant had bekleed, maar dit ziet er helemaal geweldig uit.
Nog bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. Had al een tijdje geen gelegenheid gehad om het forum bij te houden, dus las het nu pas.
Ik gebruik flowerpaste van squires kitchen, de 1 kg verpakkingen. Heb inmiddels met squires kitchen gemaild en die gaven aan dat het inderdaad kan gebeuren. 2 opties om de kans te verkleinen: bewaren onder glas of bewaren in kartonnen doos met silica gel er in.
Ga komende week eeeeindelijk de uitstekers en veiners bestellen en ze dan uiteraard zo snel mogelijk uitproberen aan de hand van jouw howto. Bedankt daarvoor!
Heel mooi,,,
Wacht even hoor..... Zijn die orchideeën niet echt dan??? Mijn mond zakt open tot op mijn knieën!! Wat een prachtige taart!!!
134 reacties en ik kom ook nog even langs.
Ik heb niet alle reacties teruggelezen en ik denk dat alles al gezegd is over je schitterende taart met die sublieme orchideen.
Meid,je hebt het voortreffelijk gedaan,echt diep respect voor je taart en zeker voor je petitfours,chapeau.... 
hahahaha het zier er geweldig uit, Ik heb ook een keer precies zo gezeten met die ptf en ik maak ze ook nooit meer hahahahhaha
waanzinnig mooi!
Ja, hier nog een bewonderaar van al je taarten! Prachtig ook dit weer!
ongelovelijk wat een pracht van een taart! en je verhaal..hilarisch!
Val bijna van mijn stoel... zo mooi.
Ga je lange verhaal thuis even lezen (nu in een verloren kwartiertje op het werk) 
Gr, Miriam
super leuk het verhaaltje eronder
Wauw wat is hij ontzettend mooi!! En wat een werk 100 petit fours! Supergoed gedaan!
Wat een PLAATJE zeg!!!!
Echt prachtig 
Tjonge, nog wer zulke leuke berichtjes, heel erg bedankt hoor!!!
Enneh, Mariette, bedankt voor je reply! Heb ik ook weer wat bijgeleerd!
Bijvoorbeeld dat ik de eerstvolgende keer die zakjes korreltjes die soms bij een verpakking inzit niet meer weggooi, maar bij mn bloemen leg! 
Die zien er echt gaaf uit. Maar wel een leuk verhaal en heerlijke uitleg. Wie weet als ik ooit nog eens heul veul tijd heb dat ik het eens ga uitproberen 
wow.. echt prachtig!!!
Je hebt er een hele kluif aangehad, maar zowel de taart als de petit fours zijn schitterend geworden.
Prachtige frisse kleurencombinatie en beeldschone orchideeën.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » orchideen moderne-stijl, mijn 2e bruidstaart!