1

Onderwerp: Toeven van BBR met boter

Bij de bakker was net een rondleiding en daar werd verteld dat ze voor de toeven op bijv. de bitterkoekjes, gele room gebruikte gemengd met zachte roomboter. En dan met een smaakje of gesmolten chocolade erover.
Heeft iemand dit weleens gebruikt voor toeven?
Zelf wil ik het in iedergeval een keer uit gaan proberen.

2

Re: Toeven van BBR met boter

dat is gewoon botercreme ;) maar hij zal niet zijn hele recept delen natuurlijk ;) ik had het gelezen over dat er daar ergens een banketbakker open was! was het leuk?

3

etmc schreef:

dat is gewoon botercreme ;) maar hij zal niet zijn hele recept delen natuurlijk ;) ik had het gelezen over dat er daar ergens een banketbakker open was! was het leuk?

't Was best leuk! Wel erg druk en massaal, de hele dag stond er een rij buiten. Telkens ging je met een groep naar binnen.
Veel proeven, verschillende handeling werden kort verteld. 't Is wel leuk om een bakkerij zo van binnen te zien. Voor de kinderen was er een eierkoek versieren en een bolletje brood maken.
Goede reclame voor de bakker. Je ging na de rondleiding door de winkel er uit en maandag kan ik in de winkel de gebakken broodjes van de kinderen ophalen. Dus al snel koop je nog iets lekkers!

4

Gaaf hoor :)