1 Laatst bewerkt door anne-taarten (24-09-2011 09:18)

Onderwerp: Blij met het resultaat, voor het eerst......

een strik, voor het eerst ruitmotief.........en de derde keer 3 hoog.

We hebben vanavond straatfeest. Een bbq en ik kon het natuurlijk niet laten om een taart te maken. Wel leuk om weer even wat nieuwe dingen te proberen. 2 jaar geleden heb ik ooit een strik geprobeerd te maken van marsepein, die was natuurlijk mislukt, dus heb me er nooit meer aan gewaagd. Nu toch maar weer eens een poging gedaan! En wilde eigenlijk patroontjes gebruiken, maar deze hadden ze niet in de winkel waar ik was, dus toen ook maar een ruitmotief gekocht. En ook eens geprobeerd.
Zat een beetje te twijfelen of ik de taart zwart/wit moest houden, maar vind het net wat frisser met de groene bloemen.

http://94.100.124.163/1413050001-1413100000/1413085601-1413085700/1413085611_6_EhX8.jpeg

en zo was hij zonder bloemen:

http://94.100.125.15/1413050001-1413100000/1413089701-1413089800/1413089733_6_KPkg.jpeg

Bedankt voor het kijken!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: Blij met het resultaat, voor het eerst......

Vind je stapel prachtig! En dat groen staat er idd lekker fris bij. :thumb:

3

Mooi! En ik zie dat je de mold gebruikt hebt  ;)  Jou lukt het beter dan mij  :Y

Groetjes van Natascha!

4

Wat mooi met die groene bloemen! Daar zal de buurt heel blij mee zijn.

5

Prachtig door de eenvoud! En die frisse groene kleur vind ik erg mooi. Welke bloem heb je gebruikt?

6

Echt prachtig zeg !!

Groetjes, Conny

Heel erg mooi, ik heb een keer een bruidstaart gemaakt met dezelfde kleurencombinatie waar ik tot op de dag van vandaag reactie op krijg.... dat gaat jou ook gebeuren, super mooi!!!

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

ik vind hem heel erg mooi, en ook met je eens dat die groene bloemen het net even afmaken.
top gedaan..

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

9

Top! Die groene bloemen zijn ook errug leuk erbij!

10

Geweldig, in zwart-wit!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

11

peggyvandeven schreef:

Heel erg mooi, ik heb een keer een bruidstaart gemaakt met dezelfde kleurencombinatie waar ik tot op de dag van vandaag reactie op krijg.... dat gaat jou ook gebeuren, super mooi!!!

Thnxx!!!! Dat is een groot compliment, heb namelijk jouw taarten als inspiratie gebruikt. Vind ze altijd zo mooi!!!

En bedankt voor alle andere reakties ook! Ben benieuwd naar de reakties van de proevers straks.

Groetjes Anne

12

Wow! Wat een super mooie combinatie, zeg!

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

Hoi,

Heel mooi maar wel met de bloemen erbij, prachtige combinatie.
Het is vandaag burendag he?

Mooie combi en idd de groene bloemen maken het helemaal af. Welke uitsteker heb je daarvoor gebruikt?

groetjes Evelyne

15

ziet er heel mooi uit hoor!!! en idd dat groen staart er heel leuk bij! kleine tip mischien voor de volgende keer. ik denk dat je de lussen van de strik best wel dunner kunt uitrollen, dan zijn ze wat "luchtiger"drogen sneller en zakken ook minder snel in ;). had je er ook tylose door gedaan?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

Prachtig hoor! De groene bloemen staan er heel mooi bij! :Y

Groetjes van Marjon

17

WOW wat een prachttaart :thumb: en idd, die prachtige bloemen maken het helemaal af :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

18

Heel mooi, de kleur groen erbij maakt het juist heel mooi    :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

19

kwebbeltje schreef:

ziet er heel mooi uit hoor!!! en idd dat groen staart er heel leuk bij! kleine tip mischien voor de volgende keer. ik denk dat je de lussen van de strik best wel dunner kunt uitrollen, dan zijn ze wat "luchtiger"drogen sneller en zakken ook minder snel in ;). had je er ook tylose door gedaan?

Dankjewel voor de tip! Ja, heb tylose erdoor gedaan, maar had hem pas gisteren gemaakt, omdat hij eerder deze week al mislukt was......was bang dat het sneller zou breken als ik het dunner zou doen. Heb nu die dikste ring van de roller gebruikt namelijk, maar kan dus prima dunner!? dan doe ik dat de volgende keer!!

We zijn net terug van het straatfeest......4 kids net op bed...waren gesloopt! Was supergezellig en de taart helemaal op!!! Kreeg veel complimenten over de smaak. Ik vind zelf met fruit altijd favoriet, maar had nu bastogneroom met bosvruchten jam gedaan om te proberen, dat vond iedereen ook lekker!! En had 1 grote fan! Een ventje van 6, die heeft wel 4 stukken op!   :D  Toen ik vertelde dat ik voor zijn broertje binnenkort ook een taart maak, zei hij: en ik dan?? Toen heb ik maar toegezegd dat ik voor hem ook een taart maak. Waarop hij gelijk zijn bestelling opgaf: dan wil ik een Pokemontaart!!

Leuk die reakties altijd he! Geniet er echt van!