Re: PiP Studio Stapel!
Z
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » PiP Studio Stapel!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Z
Ge-wel-dig!
Wow wat een gave taart!!! Echt prachtig die combi zo, en de kleuren: supermooi! Wat zal ze blij zijn met de taart zeg!
oooo hij is leuk!!! Echt PIP
. Over twee weken mag ik ook een PIP stapel maken. Heb al een schets gemaakt, maar dan hele andere kleurtjes gebruikt. Heb er nu al zin in!!
mooi hoor 
heel erg mooi! echt prachtig gedaan.
Helemaal mooi, helemaal Pip!
Ik moet een pip taart maken volgende week en heel toevallig lijkt dit heel veel op wat ik nu op papier heb. Alleen ik moet een enkele taart maken. Maar leuk om in het echt te zien hoe het er een beetje uit komt te zien.
Wowwwwwwww prachtige taart hele mooie kleuren combinatie
Ik wil deze taart ook bewonderen,maar ik kan de foto's niet ziet.Kan iemand mij helpen a.u.b.?Dit heb ik nl. vaker gehad.
Ik wil deze taart ook bewonderen,maar ik kan de foto's niet ziet.Kan iemand mij helpen a.u.b.?Dit heb ik nl. vaker gehad.
ik ook niet helaas, en aan de reacties te horen, word ik wel heeeel nieuwschierig 
Ik vermoed dat de foto's niet meer online staan, aangezien dit een topic is van bijna 2 jaar geleden... 
Ik vermoed dat de foto's niet meer online staan, aangezien dit een topic is van bijna 2 jaar geleden... 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » PiP Studio Stapel!