26

Re: PiP Studio Stapel!

Z

Geluk wordt pas zichtbaar ... als het voorbij is... (GB)

27

Ge-wel-dig!

Wij zijn ook op hyves te vinden! http://marsefijn.hyves.nl/

28

Wow wat een gave taart!!! Echt prachtig die combi zo, en de kleuren: supermooi! Wat zal ze blij zijn met de taart zeg!

Groetjes Kaatje2     Geniet van & met elkaar!

29

Heel mooi, snoezig en heel netjes gedaan.

groetjes Carla

30

oooo  hij is leuk!!!  Echt PIP :Y :Y :Y . Over twee weken mag ik ook een PIP stapel maken. Heb al een schets gemaakt, maar dan hele andere kleurtjes gebruikt. Heb er nu al zin in!!

31

mooi hoor :Y

Veel liefs Rafaëla

32

Mooi hoor! :thumb:

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

33

heel erg mooi! echt prachtig gedaan.

groetjes Syl

34

Helemaal mooi, helemaal Pip!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

35

Ik moet een pip taart maken volgende week en heel toevallig lijkt dit heel veel op wat ik nu op papier heb. Alleen ik moet een enkele taart maken. Maar leuk om in het echt te zien hoe het er een beetje uit komt te zien.

36

Wowwwwwwww prachtige taart hele mooie kleuren combinatie

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

37

Ik wil deze taart ook bewonderen,maar ik kan de foto's niet ziet.Kan iemand mij helpen a.u.b.?Dit heb ik nl. vaker gehad.

38

Abi schreef:

Ik wil deze taart ook bewonderen,maar ik kan de foto's niet ziet.Kan iemand mij helpen a.u.b.?Dit heb ik nl. vaker gehad.

ik ook niet helaas, en aan de reacties te horen, word ik wel heeeel nieuwschierig :lol:

Lieve groetjes van Nicole

39

Abi schreef:

Ik vermoed dat de foto's niet meer online staan, aangezien dit een topic is van bijna 2 jaar geleden... :)

40

Abi schreef:

Ik vermoed dat de foto's niet meer online staan, aangezien dit een topic is van bijna 2 jaar geleden... :)