Re: Schilderen op een bruidstaart, ik heb het ook gedaan!
oooohhhh, helemaal geweldig!
echt super mooi!!!
knap zeg, alles aan de taart, het schilderwerk erop, strakke taarten, mooie parelrand, top!!!
groetjes neeltje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Schilderen op een bruidstaart, ik heb het ook gedaan!
oooohhhh, helemaal geweldig!
echt super mooi!!!
knap zeg, alles aan de taart, het schilderwerk erop, strakke taarten, mooie parelrand, top!!!
groetjes neeltje
hartstikke mooi willemz!! 
wauw!
Wauw, supermooi. Wat knap dat je dit zo mooi kunt schilderen.
Wat een ontzettend gave, geweldige, mooie bruidstaart!
Woorden schieten tekort want ik vind hem echt Super!!! 
Ik kan me alleen maar in deze rij van lof aansluiten meid! Wat een schittetende strakke taarten en prachtig geschildert. Wat zal jij die trots af hebben kunnen leveren. Diepe buiging en applaus van deze kant
Ennuh zodra ik achter mijn pctje zit gaat ie echt wel richting harde schijf hihi
WAAAAAAAAAUUUUWWWWW wat mooi!!!

Woooooowwww, echt PRACH - TIG
, super!!!!
Zoooo, wat ONWIJS goed gedaan!!! Echt heeeeel erg mooi!! 
Mijn petje gaat diep af!!! 
Hij is prachtig en wat een prachtig strakke taarten!
Tja, wat kan ik hier nu nog aan toevoegen?!?!?!?!
Mooi, nee dat is te nietszeggend!
Superleuk, nope geeft nog steeds niet weer wat ik er van vind!
WOUWWWWWW!!!! Ja, dat doet het'm wel!!
Super goed gedaan!
En wat zullen ze blij geweest zijn?!?
Ik sluit me ook aan
. Wat een prachtige strakke taarten, mooi gestapeld en dat motief: echt super mooi gedaan. Echt respect 
hij is prachtig, supermooi
Ziet er goed uit Willemz!
Vind m afschuwlijk!

supertaart.
Vind het ook super om te doen, dat schilderen op een taart!
Prachtig !!
wauw....
Jeetje.....
Eerst zo'n superstrakke taart maken en dan het aandurven om er van die dunne zwarte lijntjes op te scilderen.... RESPECT!!!
Prachtig!
Wat een lef om dit zo uit de losse pols te schilderen, of nee... het is vertrouwen in jezelf. En dat mag je zeker hebben, want je hebt er prachtige strakke taarten van gemaakt, met natuurlijk weer de schitterende Willemz bloemen
. En de beschildering is werkelijk perfect! Prachtig!
Jullie zouden me eens moeten zien zitten nu, zó veel warme reacties! Die glimlach gaat de komende paar dagen niet meer van mijn gezicht 
Dankjulliewel, jullie zijn lieverds!
hier de zelfde reactie als bij de trouw taart van kiruiv!!
straks maar een zweepje zoeken op die vent van me licht te dwingen tot op zn knie te gaan

hier de zelfde reactie als bij de trouw taart van kiruiv!!
straks maar een zweepje zoeken op die vent van me licht te dwingen tot op zn knie te gaan
![]()
![]()
Jaaaa, en mogen Kim en ik de taart dan samen maken? 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Schilderen op een bruidstaart, ik heb het ook gedaan!