Re: En de laatste bruidstaart van dit zomerseizoen
Heel erg mooi!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En de laatste bruidstaart van dit zomerseizoen
Heel erg mooi!!!!
Dank jullie voor de reacties!
Prachtige taart! En leuk om te zien dat de standaard dus ook heel goed zo gebruikt kan worden! Beschadigd die niet bij het aansnijden? Waar geen karton zit? En je hebt ook vrij hoge kapsels gebakken of niet, omm hem mooi vol te krijgen?
Nogmaals, hele mooie taart en sfeervolle foto's!
Het aansnijden gaat goed (dit keer zelf gedaan, maar ook wel uitgeleend en onbeschadigd terug gekregen). ik zorg wel voor karton zo groot als de taart. En de taarten waren zo'n 9-10 cm.
Mooie strakke taart met prachtige bloemen whaaaau
Echt schitterend en inderdaad prachtige foto's met de mensen op de achtergrond, heel mooi!
Super mooi!!
Ziet er altijd stijlvol uit helemaal in wit
.
Je hebt de bloemen ook mooi verdeeld vind ik.
En wat heb je geluk gehad met het weer zeg!!
groetjes Esther
Heel erg mooi en stilvol!
zucht... hij blijft mooi.... 
Dit zijn de super voorbeelden

Wauw wat een prachtige taart! Blijf dat wit erg mooi vinden 
Wat een plaaaaatje!! super mooi!
Mooie bloemen ook! Enneh.... mooie standaard zeg!
Hoe doe je dat nou met vervoer? vervoer je de taarten los, met hun plankje er al onder, of vervoer je hem compleet in elkaar gestapeld, of....
En hoe doe je dat eigenlijk met die pilaren? Hoe krijg je die netjes in je taarten?
Ooh, dit is er weer zo een, ik ben verliefd! 
prachtig!!
Wat een prachtige taart!!
En hele mooie foto's 
Weer zo'n mooie
en nu op naar de verbouwing
Nogmaals dank voor je advies.
wauw ..... wat een geweldige taart weer, maar ik ben natuurlijk niet anders van je gewend! Ben je trouwens nooit bang dat die plates breken? Ik heb zelf ook zo'n soort standaard en zou 't daarbij toch niet durven gokken.
Heel erg mooi, ontzettend chique!! Prachtig, die bloemen en dan die pareltjes erin. Echt heel mooi gedaan!
En heel sfeervolle foto's!
Weer een schitterende taart Jol!! En niet te vergeten....schitterende foto's!!!
Wat een plaaaaatje!! super mooi!
Hoe doe je dat nou met vervoer? vervoer je de taarten los, met hun plankje er al onder, of vervoer je hem compleet in elkaar gestapeld, of....
En hoe doe je dat eigenlijk met die pilaren? Hoe krijg je die netjes in je taarten?
Ik vervoer alle lagen los. Ik maak ze met taartkarton eronder, waarin ik een gaatje heb gemaakt voor de schroef. Na het bekleden gaan ze op de kunststof plaat en haal uit het midden een rondje, met zo'n speciale uitsteker (die ik nu niet meer in de webshops kan vinden: is een huls met pilaar erin, de huls met kartelrand, draai je in de taart en met de pilaar druk je het stuk taart er weer uit).
Ter plaatse draai ik de platen op elkaar. Handig om een 2e paar handen te hebben, maar deze taart heb ik alleen in elkaar gezet en dat ging prima. En na het aansnij moment met van bruidspaar, haal ik 1 voor 1 weer een laag eraf, die ik ga snijden.
Ben je trouwens nooit bang dat die plates breken? Ik heb zelf ook zo'n soort standaard en zou 't daarbij toch niet durven gokken.
Nee, dat gevoel heb ik helemaal niet. Ik wil de taart niet zo gestapeld vervoeren (hier stelden ze voor de taart binnen op te bouwen en dan met tafel en al naar buiten te brengen, maar dat risico wil ik niet nemen), dat vind ik te wiebelig, maar voor de rest vind ik deze standaard van Classikool echt wel stevig.
heel mooi!
wauw, heel mooi! Ik vind hem echt superchique geworden!
Prachtig...
en de standaard: SUPER mooi!
gr, Miriam
Eline25 schreef:Wat een plaaaaatje!! super mooi!
Ik vervoer alle lagen los. Ik maak ze met taartkarton eronder, waarin ik een gaatje heb gemaakt voor de schroef. Na het bekleden gaan ze op de kunststof plaat en haal uit het midden een rondje, met zo'n speciale uitsteker (die ik nu niet meer in de webshops kan vinden: is een huls met pilaar erin, de huls met kartelrand, draai je in de taart en met de pilaar druk je het stuk taart er weer uit).
Ter plaatse draai ik de platen op elkaar. Handig om een 2e paar handen te hebben, maar deze taart heb ik alleen in elkaar gezet en dat ging prima. En na het aansnij moment met van bruidspaar, haal ik 1 voor 1 weer een laag eraf, die ik ga snijden.
Aha! Ok, ik snap het! dank je wel voor je uitleg! Nu nog even op zoek naar een uitsterker-dinges dus.... 
...zucht...
dit is nou een taart die ik nog heel graag eens zou willen hebben. Dan niet als bruidstaart, maar voor verjaardag ofzo.
Simpel maar oh so classy!
Mooi en ontzettend strak
Mooi en ontzettend strak
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En de laatste bruidstaart van dit zomerseizoen