Re: orchideen moderne-stijl, mijn 2e bruidstaart!
geweldig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » orchideen moderne-stijl, mijn 2e bruidstaart!
geweldig
jeetje wat mooi zeg! frisse kleuren, mooi design, super verhaal. Bedankt voor het delen van je verhaal, mag dan lang zijn, maar wel compleet! Ik ben er iig blij mee
voor het geval ik het een x wil proberen (heb ook het boek van P).
prachtig en bedankt voor de tips!!
woehoe, 5 bladzijdes al, nou ja, dat verdiend deze beeldige taart ook he
zeker met zo'n goede uitleg erbij over de PF. daar hebben we allemaal weer profijt van 
Wat een ongelofelijke top taart!!! En wat een leuk verhaal over de petit fours!! Prachtig gedaan!
Wat een prachtig resultaat! Kleuren en ontwerp en uitvoering helemaal top!!!!
Soms is er wel een strijd voor nodig, maar het resultaat is prachtig geworden! Fijn dat je het helemaal met ons wilde delen!
En Suuz: jij fan van mij? huh? het was andersom hoor!!
Jaja whatever
Ik vind jouw werk in ieder geval super, altijd weer een genot om te zien!
Jippie, weer een orchideeëntaart van Eline25! En wat prachtig, wow!
Ik volg je werk stiekem al een tijdje, omdat ik zelf ga trouwen volgend jaar. Ik vind je al geweldig vanaf de eerste orchideeën taart! Toen je wat kleine 'proeftaartjes' plaatste (als voorloper voor deze?) was ik weer helemaal ondersteboven. Om één en ander goed te kunnen blijven volgen en mogelijk in de toekomst een oproepje te plaatsen heb ik een account aangemaakt op dit forum. En en nu ik deze taart heb gezien weet ik het zeker: wat maak jij mooie taarten! Echt helemaal geweldig!! Zo strak gemaakt en fris, maar toch sierlijk met orchideeën.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou je volgend jaar eind augustus ook een bruidstaart willen maken voor een huwelijk ergens in de regio Drachten/Leeuwarden, of is dat te ver weg? Ik kan je nog geen exacte locatie geven, want die hebben we nog niet. Het klinkt misschien als een hele stomme volgorde (eerst de taart, dan de locatie
, het is maar net wat je belangrijk vindt!) maar ik zou het echt helemaal geweldig vinden als jij onze bruidstaart zou willen maken!
Wow wow wow, wat een beauty van een taart! Stijlvol, chique en toch ook fris door de kleuren. 
ooohh Eline wat helemaal geweldig!!! moet echt weer mijn mond van tafel rapen....en wat een super verhaal gewoon fijn om te lezen hihi...
ben benieuwd naar de rest van je verhaal....
Wat zijn ze geweldig, die taart en je PF'tjes. Ik had nog nooit van vloeibare fondant gehoord en wil het idee graag onthouden. Ik geloof dat ik het wel moet gaan maken op een dag dat ik met een portie geduld uit bed ben gestapt
.
Mooi verhaal en prachtige taart +PF's!!!
woehoe, 5 bladzijdes al, nou ja, dat verdiend deze beeldige taart ook he
zeker met zo'n goede uitleg erbij over de PF. daar hebben we allemaal weer profijt van
hihi, lief!! 
Enneh ladies, bedankt allemaal voor zoveel leuke reacties!! straks loop ik nog naast mijn schoenen! 
Jippie, weer een orchideeëntaart van Eline25! En wat prachtig, wow!
Ik volg je werk stiekem al een tijdje, omdat ik zelf ga trouwen volgend jaar. Ik vind je al geweldig vanaf de eerste orchideeën taart! Toen je wat kleine 'proeftaartjes' plaatste (als voorloper voor deze?) was ik weer helemaal ondersteboven. Om één en ander goed te kunnen blijven volgen en mogelijk in de toekomst een oproepje te plaatsen heb ik een account aangemaakt op dit forum. En en nu ik deze taart heb gezien weet ik het zeker: wat maak jij mooie taarten! Echt helemaal geweldig!! Zo strak gemaakt en fris, maar toch sierlijk met orchideeën.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou je volgend jaar eind augustus ook een bruidstaart willen maken voor een huwelijk ergens in de regio Drachten/Leeuwarden, of is dat te ver weg? Ik kan je nog geen exacte locatie geven, want die hebben we nog niet. Het klinkt misschien als een hele stomme volgorde (eerst de taart, dan de locatie
, het is maar net wat je belangrijk vindt!) maar ik zou het echt helemaal geweldig vinden als jij onze bruidstaart zou willen maken!
Nou, wat een eer zeg!!! Zelfs je allereerste berichtje aan mn taartje besteed, das nou toch ook wat!
Heel erg bedankt voor je leuke berichtje, en het lijkt me HARTSTIKKE leuk om jullie bruidstaart te maken! Ik was al besmet met het taartenvirus, maar ik vrees dat er ook een bruidstaarten-virus bij gekomen is... Ik heb zoveel ideeen in mijn hoofd zitten die ik graag wil maken, maar ja, je kunt moeilijk elke verjaardag met een bruidstaart aan komen zetten he?
En Drachten/Leeuwarden vind ik prima te doen hoor, geen probleem! Je bent er iig lekker op tijd bij!
Leuk he, alles plannen? Spannend hoor! En natuurlijk nog gefeliciteerd!
Via de E-mail knop, linksonder dit berichtje, kun je me mailen, en kunnen we eea verder afspreken!
geweldige taart. ik zou ook graag een ws van je orgideeen volgen jammer dat je zo ver weg woont. echt respect voor je kunsten van deze taart ook weer.
Bakstarter schreef:Jippie, weer een orchideeëntaart van Eline25! En wat prachtig, wow!
Nou, wat een eer zeg!!! Zelfs je allereerste berichtje aan mn taartje besteed, das nou toch ook wat!
Heel erg bedankt voor je leuke berichtje, en het lijkt me HARTSTIKKE leuk om jullie bruidstaart te maken! Ik was al besmet met het taartenvirus, maar ik vrees dat er ook een bruidstaarten-virus bij gekomen is... Ik heb zoveel ideeen in mijn hoofd zitten die ik graag wil maken, maar ja, je kunt moeilijk elke verjaardag met een bruidstaart aan komen zetten he?
En Drachten/Leeuwarden vind ik prima te doen hoor, geen probleem! Je bent er iig lekker op tijd bij!
Leuk he, alles plannen? Spannend hoor! En natuurlijk nog gefeliciteerd!
Via de E-mail knop, linksonder dit berichtje, kun je me mailen, en kunnen we eea verder afspreken!
Oh, wat leuk zeg! Ik ga je meteen e-mailen!
Bedankt voor de felicitatie. Ik vind het inderdaad erg leuk om alles uit te zoeken, maar het maken van keuzes valt nog niet mee! Vandaar ook dat we nog geen locatie hebben
.
Maar, zoals gezegd ga ik je even een bericht sturen, leukleukleuk!
Is m'n bericht doorgekomen? Ik kreeg een vreemde melding en vraag me af of de mail nu wel verstuurd is. Zo nee, dan stuur ik het bericht vanavond of morgen even opnieuw!
Ik blijf jouw orchideen taarten prachtig vinden 
prachtig! 
Prachtig, wat geweldig mooi! Ongelooflijk hoe echt ze lijken
Ik moet het hele verhaal nog even goed gaan lezen (zit ff goeie tijden te kijken), maar weet zeker dat ik je tips kan gebruiken.
Heb nl ook al s gepoogd petit fours te maken, maar lukte niet echt met vloeibare fondant....
Wat herkenbaar. Ik ben het ook gaan proberen nav het boek van Peggy en bij mij liep het er ook van af etc etc...
Maar ik heb de moed opgegeven, dan maar niet, doe ik het gewoon met fondant. Meer werk, maar boeien.
Door jouw tips ga ik het toch weer eens wagen 
Hij is ge-wel-dig..... die orchideeën zijn zooo mooi. Hoop binnenkort ook de benodigdheden te kopen om jou how to te proberen....
Ooh gaaf!!! Na het plaatsen van de proeftaartjes was ik al helemaal om, wat een gaaf idee!
Echt super gemaakt deze taart!
Maar inderdaad orchideetjes, wil ik ook wel leren (komt op de to do list!) Ga eens beginnen met zoeken naar een how to,
Ben benieuwd naar je volgende taart! 
uh ja na 5 blz vol complimenten ben ik echt niet origineel meer: mens wat maak jij fantastische dingen, geweldig gewoon!!!! Echt enorm goed! Wat een voorbeeld en inspiratie... 
Heel mooi, netjes afgewerkt!
Mooie kleuren combinaties.
Een dikke tien!
YOU GO GIRL!!!!
Tania Ataoellah-Henriquez
PME Master & Cake Artist
www.thesweetestsin.nl
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » orchideen moderne-stijl, mijn 2e bruidstaart!