1

Onderwerp: Wat te doen met mn frosty?! Wie weet het..? :(

Ik dacht er over uit te zijn, maar begin nu weer ontzetten te twijfelen..!!

Vrijdag moet ik 1 vierkante taart gevuld met 2 lagen dulche de leche. Hier komt een frosty foto op.
Nu is mijn vraag, wel of niet in de koeling bewaren??

Alvast bedankt voor het lezen.

Gr Kelly

2

Re: Wat te doen met mn frosty?! Wie weet het..? :(

Ik bewaar taarten met frosty rustig in de koeling en het is mij nog niet fout gegaan! Gewoon op de zo laagst mogelijke stand zetten.

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

joynme schreef:

Ik bewaar taarten met frosty rustig in de koeling en het is mij nog niet fout gegaan! Gewoon op de zo laagst mogelijke stand zetten.

Niet?! Ik dacht dat dat standaard gewoon niet in de koeling kon.. Het probleem is een beetje dat de klant het rond 12 uur op komt halen en het feest is 's avonds, dus ik moet de klant een bewaaradvies meegeven...

4

hoi
Ik bewaar frosty altijd in de koeling maar wel in een taartdoos, gaat altijd goed!
succes!

5

Maar zit er dan lang tussen het uit de koeling halen en aansnijden?? Dus veel of weinig tijd/kans voor condens..?  :o

Gr Kelly

Ik hoor/lees iets nieuws.. frosty?? Wat is dat?

7

zingenopkrukken schreef:

Ik hoor/lees iets nieuws.. frosty?? Wat is dat?

Eetbare print http://www.deleukstetaartenprints.nl/  :)

8

hoi
er gaat een nacht overheen voordat ie wordt aangesneden nog nooit condens gezien!

9

ilona2608 schreef:

hoi
er gaat een nacht overheen voordat ie wordt aangesneden nog nooit condens gezien!

Hoe bedoel je dat precies? :o 
Als hij een nacht in de koeling staat (in een doos) komt er geen condens op als 'ie uit de koeling gaat?  :think: