1

Onderwerp: Hellup website ben een beetje radeloos

hoi, ik probeer met nadruk probeer want zo goed met computers ben ik nou ook weer niet een site te maken nou heb wat geknutseld bij wordpress en heb een domein bij one.com maar de webcreator van one vind ik niet echt fijn maar ben wel tevreden op wordpress nu wil ik dus (daarom had ik ook dat domein bij one.com genomen)mijn wordpresssite op mijn domein heb van alles doorgelezen en heb het ook bij one.com gevraagd maar van hun antwoord word ik niet veel wijzer omdat ik het gewoon weg niet zo goed begrijp. Dus alles is in principe al goed alleen wil ik het op mijn domein hebben en het lukt me niet :nooo

dus hoopte dat iemand hier ook zoiets heeft gehad en heeft opgelost of het weet en mij zou kunnen helpen............

walking on buttercreamclouds .....

Re: Hellup website ben een beetje radeloos

Heb je een doorlink service bij one.com?
Dank hoeft je volgend mij alleen maar het webadres van de wordpress site in te vullen.
Ik heb dat zo gedaan met een Wix site doorgelinkt naar mijn Yourhosing domein.

Life is what you bake it.

3

Re: Hellup website ben een beetje radeloos

Ik heb een domein bij mijndomein.nl, erg fijn en goedkoop. Maar aangezien je daar niet zoveel meer aan hebt op dit moment..

Op mijn hosting site moet ik kijken bij 'mijn domeinen' en dan 'domein doorverwijzen' heel simpel dus. Ik heb geen idee hoe het er bij one.com uitziet, dus ik zou je het knopje of kopje niet aan kunnen wijzen.

Zou je misschien jouw vraag en hun antwoord willen posten, en wat er precies fout gaat?
Want iets kan op 100 verschillende manieren 'niet lukken', ik heb details nodig voor ik je verder kan helpen ;)

Vanillalooks.net; goedkope websites op maat!