1

Onderwerp: banketbakkersroom met bonbonbloc-mouse?!

ik moet een babyshower taart maken en ze willen als vulling banketbakkers room met bonbonbloc mouse... Nou leek het mij niet echt een combi, misschien heeft iemand van jullie het ooit eesn gemaakt zo of misschien iemand een tip? Ze zijn namelijk helemaal gek van chocolade en van banketbakkersroom.... :think:
ben nog niet zo een held met vullen en combis maken,.
had al wel in de lange lijst van combis gekeken maar zag deze er niet zo snel tussen staan..

** Hip & Sweet **

2

Re: banketbakkersroom met bonbonbloc-mouse?!

Ik heb m nog nooit gemaakt maar mij klinkt het wel lekker.

3

Ik vind bbb-mousse ook heel erg lekker, net als bb-room. Maar niet als combi  :nooo . Kan je dus niet verder helpen, jammer genoeg. Ik neem aan dat ze deze vullingen in 1 taart willen?

4

ja inderdaad, ik had ook al zoiets van appart zeg ik doen, maar samen.. hmmm ik dacht zelf wel al om van bbr zwitserse room te maken, misschien komt dat al iets meer in de richting

** Hip & Sweet **

5

Dit lijkt mij ook een betere combi maar ze vragen om bbr  ;) . Ik zou dus gewoon deze combi doen  ;) .
Mijn schoonzusje is braziliaans en die wil graag kokos +dulche de leche in 1 laag. Andere laag iets van brigadeiro. Is niet mijn smaak maar ik maak het wel  :Y

6

ja daar heb je gelijk in  ;)  gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde haha,
maar ik heb ze al gezegd... mijn keuze is het niet O-)

** Hip & Sweet **

7

Succes met de vullingen!

8

:think: stapeltaartje? beide vullingen in een andere taart :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl