Onderwerp: Zal ik mij even voorstellen ?
Mijn naam is Debby, ben 34 jaar en woon in België, net aan de grens. Ik heb 3 zoontjes : Arne (1,5 jaar), Wiebe (3) en Senne (5). Het zijn drukke kereltjes en ik heb er mijn handen mee vol. Toch probeer ik mij tijdens de weinige vrije momenten me resten te storten op het taartenbakken. Het heeft meer een therapeutische werking, want ik word weer helemaal "zen" tijdens het decoreren.
Het begon allemaal met de verjaardag van Senne die zo graag een riddertaart had. Ik schafte mij een boek aan waarin stap voor stap stond beschreven hoe je een ridderkasteeltaart maakt en wist totaal niet waar ik aan begon. Het resultaat was niet helemaal volgens de regels van de kunst en de torentjes vielen meermaals om, maar Senne's snoet toen ik de taart aan tafel bracht heeft mij zo ontroerd... Sindsdien grijp ik elke gelegenheid aan om een taart te maken. En nu zondag heb ik mijn eerste officiële bestelling binnen : taart maken voor de verjaardag van een drieling. Ik hoop dat ik het tot een goed einde breng. Heb hier intussen al heel wat tips en ideetjes gevonden. Wish me luck !
If it's in your head, you can bake it.