Onderwerp: Chique, stijlvol en simpel....
dat waren de wensen voor deze bruidstaart. Met de kleuren wit, zwart randje en licht rose bloemenwaterval. En dit is wat ik ervan gemaakt heb:

Groetjes marieke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Chique, stijlvol en simpel....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dat waren de wensen voor deze bruidstaart. Met de kleuren wit, zwart randje en licht rose bloemenwaterval. En dit is wat ik ervan gemaakt heb:

Groetjes marieke
Heel mooi, en wat een prachtige rozen zitten er op 
mooi!! en idd mooie bloemen zeg... 
opdracht volbracht
prachtige taart
waar had je 'm mee gevuld? 
hele mooie rozen inderdaad
opdracht volbracht
prachtige taart
![]()
waar had je 'm mee gevuld?
Hij is gevuld met: laagje chocolade, laagje bosvruchtenjam en laagje slagroom....
groetjes marieke
Ik vind je taart met het het zwarte randje mooi, je bloemen zijn prachtig, maar vind het samen niet bij elkaar passen eerlijk gezegd.
Maar als het bruidspaar erom vraag tja...
Chique, stijlvol en simpel, helemaal aan voldaan zou ik zo zeggen. En ik vind het contrast tussen het zwart en wit juist erg mooi. Superbloemen!!!!
hele mooie bloemen, super gedaan
Wat heb je die taart prachtig gemaakt.
Mooie bloemen ook.. 
Ik vind je taart met het het zwarte randje mooi, je bloemen zijn prachtig, maar vind het samen niet bij elkaar passen eerlijk gezegd.
Ik vind dat contrast juist prachtig! Bloemen trouwens ook mooi gedust zo langs de randjes enzo.
Ik vind hem erg mooi en idd dat contrast juist super.
Wat een ongelofelijk mooie taart!
Echt prachtig!
Mooi hoor!!
ik vind je bloemen geweldig. persoonlijk vind ik de combinatie met dat zwart/wit ook niet zo, maar smaken verschillen. Neemt niet weg dat hij prachtig gemaakt is.
Wat een prachtige rozen zeg!
wat een stijlvolle taart 
Mooie taart! Ik vind je bloemen echt heel mooi gemaakt en je hebt er ook een mooie foto van gemaakt!
erg mooie taart, daar mag je zeker trots op zijn!
Jemig wat mooi zeg.
Supertaart!
Ik vind je stapel ook erg mooi, prachtige grote rozen! 
Super zeg!
mooi hoor, vooral door de manier van bloemen maken! moet toch ook maar een vaker een dustrandje erlangs...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Chique, stijlvol en simpel....