1

Onderwerp: Cake Pops

Hallo allemaal,

Voor mijn verjaardag wil ik graag Cake Pops maken. Naar wat tips en recepten doorgelezen te hebben weet ik niet goed wat ik nu het beste kan doen..

Moet ik het deeg van de Cake pops maken van Beschuit deeg of is het toch lekkerder met cake deeg? Ook las ik dat je daarna er botercreme doorheen moet doen. Toen ik deze zelf gemaak heb voor mijn Cupcakes vond ik dit erg boterig en eigenlijk niet zo lekker..

Ook las ik dat als je vanille cake + botercreme doet het ook niet zo lekker is..

Nu is mijn vraag, wat is het lekkerst? Misschien een chocoladecake? En wat zou ik nog kunnen gebruiken ipv botercreme? Las slagroom, maar dan kun je het niet buiten de ijskast bewaren..

Alle ideeën en tips zijn welkom!

2

Re: Cake Pops

Ik maak mijn cakepops van chocolade cake en chocolade botercreme 1:1 maar smaken verschillen.
Je kan ook icing gebruiken ipv botercreme, en je kan ook eventueel je botercreme van de funcakes mix maken, en een patidess smaakje erdoor heen doen.

groetjes miranda :)  :)  :)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

3

Dankjewel voor je reactie! En gebruik je dan kant en klare chocolade cake mixen? Of gewoon van een recept? Misschien dat de chocolade botercreme inderdaad een slim idee is! Ik ga eens een recept opzoeken!

Zelf maak ik wel eens koffie/mocca botercreme, en deze is wel heel erg lekker.. maar weet niet of het echt een combinatie is met cake?

4

Summerxlove schreef:

Dankjewel voor je reactie! En gebruik je dan kant en klare chocolade cake mixen? Of gewoon van een recept? Misschien dat de chocolade botercreme inderdaad een slim idee is! Ik ga eens een recept opzoeken!

Zelf maak ik wel eens koffie/mocca botercreme, en deze is wel heel erg lekker.. maar weet niet of het echt een combinatie is met cake?

Ik gebruik gewoon de mix voor gewone cake en daar doe ik cacao doorheen en dit geldt ook voor de botercreme.

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

5

Dankjewel voor de tip! Zal volgende week eens gaan proberen of het me lukt! haha