1

Onderwerp: heerlijk, lekker freubelen

al sinds ik de workshop bruidstaarten geef zit deze versie al in mijn hoofd om een keertje te maken. maar pas nu heb ik er de juiste broche voor gevonden :lol: dus hup vanmorgen om 9 uur de oven aan gezet voor een klein kapsel en bakken maar. ik ga vanavond op visite en had ook nog nooit een taart met slagroomvulling gemaakt. dus dat heb ik nu dus voor het eerst gedaan. ook dit voor mij een uitprobeersel voor het eerst met de MMF van funcakes (5 kilo verp. die schijnt anders te zijn dan de 1kg? deze werkte overigens best lekker ;) )  diegene waar ik naar toe ga maakt zelf ook taarten dus kunnen we samen lekker keuren of het wat is :lol:  ik ben zelf in ieder geval al wel weer heel blij met het uiterlijke resultaat. hier komen weer lekker veel foto's en ik zie dat ik toch de lens eens schoon moet laten maken aan de binnenkant. want ik zie soms op de zelfde plaats steeds vlekjes te voorschijn komen en die zitten niet op de taart.

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1316602220.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1316602288.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1316602431.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1316602476.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1316602543.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: heerlijk, lekker freubelen

Wauw, heel mooi weer

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

3

Wauwww!
Ik was al onder de indruk van de broche mold maar zo in z'n/haar geheel ben ik helemaal impressed!
Als ie zo smaakt als ie eruit ziet zullen jullie vanavond smullen!

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

4 Laatst bewerkt door Tamtaartje (21-09-2011 12:39)

Hij is erg mooi geworden!!! En die structuurroller vind ik erg gaaf!! Vind jou taarten er altijd zoo gaaf/mooi uitzien!! Je broche is ook erg mooi geworden zoals je hem gekleurd hebt (zag je oproep op twitter staan voor ideeen)

5

Schitterend!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

6

Hij is echt heel erg mooi! :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

ehhh die broche, is dat een echte die je dus vooral weer mee naar huis moet nemen om te dragen???
of is het een mold en dus fondant???????? (in dat laatste geval: WAUW!!!!)
in het eerste geval, wat een goed idee, simpel maar heel mooi...hihihihi

dus beide kanten op...helemaal gaaf, deze taart!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

8

Prachtig! Waar kan ik jouw workshop agenda vinden?

Groetjes Erna

9

Tamtaartje schreef:

Hij is erg mooi geworden!!! En die structuurmat vind ik erg gaaf!! Vind jou taarten er altijd zoo gaaf/mooi uitzien!! Je broche is ook erg mooi geworden zoals je hem gekleurd hebt (zag je oproep op twitter staan voor ideeen)

whahahaha, ja ik heb uiteindelijk antwoord gehad van Karen Davis herself  :lol:
ik heb het alleen nog wel iets anders gedaan dan dat zei vertelde. zij schilderd alles. eerst de hele mold met pearl en daarna de zilveren accenten. ik heb de hele broche gedust in pearl en dan alleen het zilver geverfd. als ik de hele broche zou schilderen weet ik bij voorbaat al dat er een hele hoop kleur gaat vlekken en er weer af geverfd wordt.... laat mij maar op doek en op hout schilderen :lol: ik ga nog wel eens een workshopje bij alice doen hiervoor ;) :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

kwebbeltje schreef:
Tamtaartje schreef:

Hij is erg mooi geworden!!! En die structuurmat vind ik erg gaaf!! Vind jou taarten er altijd zoo gaaf/mooi uitzien!! Je broche is ook erg mooi geworden zoals je hem gekleurd hebt (zag je oproep op twitter staan voor ideeen)

ik heb het alleen nog wel iets anders gedaan dan dat zei vertelde. zij schilderd alles. eerst de hele mold met pearl en daarna de zilveren accenten. ik heb de hele broche gedust in pearl en dan alleen het zilver geverfd. als ik de hele broche zou schilderen weet ik bij voorbaat al dat er een hele hoop kleur gaat vlekken en er weer af geverfd wordt.... laat mij maar op doek en op hout schilderen :lol: ik ga nog wel eens een workshopje bij alice doen hiervoor ;) :Y

oke ik heb gelijk mijn antwoord... :D
super!!!!!!

Grtls Irene

11

@ Ilucya het is een mold dus van Karen Davis  :lol:  zie mijn bericht hier boven
@ Erna niet :lol:  ik geef af en toe workshops en dit eigenlijk meer op aanvraag (in kleine groepjes van 1 tot max 3 personen), dus wil je een workshopje doen mail mij dan maar, dan kunnen we wat plannen. gewoon zeggen wat je wilt leren en dan gaan we dat doen ;) op maat gemaakt dus zeg maar  :lol:

12

Prachtig!
Ik vind altijd jammer dat watermerk.

13

mirche schreef:

Prachtig!

ik vind jouw profiel foto wel leuk :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :Y  :Y  :Y  :Y
ik vind dat watermerk ook jammer, maar helaas is het wel nodig. er worden veel foto's gejat waarbij men doet voorkomen of het eigen werk is en dat is op zijn zachtst gezegd niet zo prettig en netjes.

14

kwebbeltje schreef:
Tamtaartje schreef:

Oww hahahaha nou beter kan niet dan :P Haha ieder zijn eigen manier toch. Het dusten/verven is nog niet echt mij ding. Ik hoop dat ik ooit zulke mooie taarten als jou kan maken :D

15

kwebbeltje schreef:
mirche schreef:

Prachtig!

ik vind dat watermerk ook jammer, maar helaas is het wel nodig. er worden veel foto's gejat waarbij men doet voorkomen of het eigen werk is en dat is op zijn zachtst gezegd niet zo prettig en netjes.

en dat zou mij persoonlijk vooralsnog een ' rotzorg'  zijn....maar bij de creaties die jij uit je mouw tovert.....Groot gelijk...je watermerk... :Y  :Y

Grtls Irene

16

heel mooi

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

17

Ilucya schreef:
kwebbeltje schreef:
mirche schreef:

Prachtig!

en dat zou mij persoonlijk vooralsnog een ' rotzorg'  zijn....maar bij de creaties die jij uit je mouw tovert.....Groot gelijk...je watermerk... :Y  :Y

whahaha dank je wel, het is niet alleen niet eerlijk naar de maker toe, maar ik vind het nog erger als mensen een taart te bestellen waarvan ze denken dat de maker op het niveau zit van de gejatte foto's op de site. meesta,l als ze gejatte foto's op de website zetten kunnen ze het zelf nog niet zo heel goed. en dat is natuurlijk flink balen als je denkt een mooie bruidstaart te bestellen....

18

kwebbeltje schreef:
Ilucya schreef:
kwebbeltje schreef:

whahaha dank je wel, het is niet alleen niet eerlijk naar de maker toe, maar ik vind het nog erger als mensen een taart te bestellen waarvan ze denken dat de maker op het niveau zit van de gejatte foto's op de site. meesta,l als ze gejatte foto's op de website zetten kunnen ze het zelf nog niet zo heel goed. en dat is natuurlijk flink balen als je denkt een mooie bruidstaart te bestellen....

meid, het idee dat ik een foto van je zou jatten en dat iemand hem dan bestelt bij mij???????  :s  :s  :s
Ik zou slapeloze nachten van ellende hebben, want jouw niveau heb ik gewoon niet en dat weet ik.... :s  :s

het is gewoon te asociaal voor woorden.....maar goed, je hebt dus groot gelijk met je watermerk....zou ik zelf ook doen als ik zo goed was...
en misschien komt het ooit hoor, maar tis vooralsnog gewoon hobby dus zonder ' druk of dwang' , gelukkig...

Grtls Irene

19

Typisch geval van 'Less is more'!!!!!

20

Wat een plaatje weer! Heel stijlvol zo in 1 kleur met die grote broche. :Y

21

Heeeel mooi, heeeel chique! :)
Het lijken net echte parels!knap hoor! :Y  :thumb:

22

Prachtig brenda wat maak jij toch mooie taarten

Groetjes Paulien

23

Helemaal top

24

super weer heel mooi ik vind die structuur ook erg mooi welke heb je ervoor gebruikt?

25

jolanda80 schreef:

super weer heel mooi ik vind die structuur ook erg mooi welke heb je ervoor gebruikt?

dat is de RVO crackled rolling pin