Onderwerp: heerlijk, lekker freubelen
al sinds ik de workshop bruidstaarten geef zit deze versie al in mijn hoofd om een keertje te maken. maar pas nu heb ik er de juiste broche voor gevonden
dus hup vanmorgen om 9 uur de oven aan gezet voor een klein kapsel en bakken maar. ik ga vanavond op visite en had ook nog nooit een taart met slagroomvulling gemaakt. dus dat heb ik nu dus voor het eerst gedaan. ook dit voor mij een uitprobeersel voor het eerst met de MMF van funcakes (5 kilo verp. die schijnt anders te zijn dan de 1kg? deze werkte overigens best lekker
) diegene waar ik naar toe ga maakt zelf ook taarten dus kunnen we samen lekker keuren of het wat is
ik ben zelf in ieder geval al wel weer heel blij met het uiterlijke resultaat. hier komen weer lekker veel foto's en ik zie dat ik toch de lens eens schoon moet laten maken aan de binnenkant. want ik zie soms op de zelfde plaats steeds vlekjes te voorschijn komen en die zitten niet op de taart.

Haha ieder zijn eigen manier toch. Het dusten/verven is nog niet echt mij ding. Ik hoop dat ik ooit zulke mooie taarten als jou kan maken