Onderwerp: Scheptaart
Beste Mensen,
Wat is jullie mening/ervaring/idee wat betreft Scheptaart? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
M.vr.gr. Hendrik Rozendal
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Scheptaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Beste Mensen,
Wat is jullie mening/ervaring/idee wat betreft Scheptaart? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
M.vr.gr. Hendrik Rozendal
Dag,
Het is even wennen hoe de site werkt. Ik geloof je net antwoord te hebben gedaan via de email. Dit is direct? Ik bedoel een taart die je uit een vorm schept. In Engeland noemen ze dit een triffle/treifle.
ik ken het niet, scheptaart..?
Dag,
Het is even wennen hoe de site werkt. Ik geloof je net antwoord te hebben gedaan via de email. Dit is direct? Ik bedoel een taart die je uit een vorm schept. In Engeland noemen ze dit een triffle/treifle.
Dankjewel, een mailtje is natuurlijk heel netjes, maar ik bedoelde gewoon in het topic
Je staat namelijk verkeerd Je stelt een vraag over taart, en deze rubriek is voor vragen over de site zelf. Voor taartvragen hebben we verschillende rubrieken. Ik wilde hem graag verplaatsen naar de juiste rubriek maar ik wist niet zo goed waarheen omdat ik je vraag niet helemaal snapte
Het is dus een algemene vraag, die mag naar Taartdecoratie algemeen. Ik ga je verhuizen!
De trifle is voor zover ik weet een gebakje/dessert dat uit verschillende laagjes bestaat maar niet als 1 geheel gebakken wordt.
Hier worden daarvoor de push-up-cakes gebruikt:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/se … 1524207859
Zelf maak ik wel eens een trifle, maar nooit als 1 grote taart omdat ik het zo' n zooitje vind worden bij het opscheppen . Dus gewoon apart in glazen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Scheptaart