1

Onderwerp: Nerf

:s

Dat was de enige wens van mijn jongste zoon voor zijn verjaardagstaart. Ik heb mijn best gedaan, en andere ideetje aangesleept, maar helaas (voor mij): echt alleen maar Nerf.... Omdat ik helemaal geen zin had, die speelgoedpistolen te boetseren, heb ik Smarianne gevraagd een print voor me te maken. En dit was het resultaat:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UZACRMKW.jpg

Ik liet de frosting toch iets te hoog, heb ik het idee, waardoor ik het bovenaan niet helemaal recht kreeg en ook nog een luchtbel die ik niet weg kon werken. Tuurlijk zien wij taartdames dit alleen, maar toch........mij stoort het  :/

Maar de jarige, was maar wat blij en enorm verrast, dat een Nerf-taart echt kon.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WH6IS3M4.jpg

Vulling: onderste laag witte chocoladeroom met verse frambozen en de bovenste 2 lagen passievruchten yoghurtkwark met ananasjam.

Groet, Jolanda

2

Re: Nerf

Nerf.......... nooooooit van gehoord  :think:

Maar wat heb je er weer een leuke taart van gemaakt. Klinkt ook weer heerlijk trouwens, die vullingen.

En wat zit daar een knap joch naast die taart!!
Gefeliciteerd met je zoon!

3

haha cool hoor, mijn zoon wil ook alleen maar nerf!!

Kim

gaaf! Echt heel erg mooi

Missie geslaagd!!!!! :thumb:  Inmiddels weet ik wat Nerf is, door jou ben ik daar helemaal door bijgeschoold :lol:  :lol: . Ik weet dat je het niet echt zat zitten de keuze van Casper, maar ik moet zeggen je heb er een super geslaagde taart van gemaakt. En je jongste er super blij mee gemaakt, wat wil je nog meer. Kennelijk vinden de dames op het forum het minder, maar goed, haast niemand weet wat NERF is :s

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

6

ikk nu wel hoor :Y  ;)

kan me heel goed voorstellen dat een jochie van 9 dit een supertaart vindt :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Leuk de foto van de taart met zoon.
Ze zien er allebei goed uit!!  ;)

Mag ik vragen aan je wat voor een yoghurtkwark gebruikt.
Gebruik je bv. gewoon een beker yoghurtkwark?
Of maak je zelf iets?

8

Sweet Carolyn schreef:

Missie geslaagd!!!!! :thumb:  Inmiddels weet ik wat Nerf is, door jou ben ik daar helemaal door bijgeschoold :lol:  :lol: . Ik weet dat je het niet echt zat zitten de keuze van Casper, maar ik moet zeggen je heb er een super geslaagde taart van gemaakt. En je jongste er super blij mee gemaakt, wat wil je nog meer. Kennelijk vinden de dames op het forum het minder, maar goed, haast niemand weet wat NERF is :s

Hihi, ik wel hoor heb er ook eentje thuis die dit echt TE megavet vindt (en ook blonde krullen heeft). Vind de pijltjes bovenop heeelll leuk gevonden en herkende hem daardoor direct als nerf-taart!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

9

Ik ken Nerf ook hoor :) Mijn dochter was er 1,5 jaar geleden verslingerd aan :D  ennuh, ik moet zeggen dat het een stoere nerf taart geworden is!

10

mooi!
Enne even een vraagje: waar koop jij ananasjam, ik ben daar al een keer de hele stad voor door geweest...

11

Ondanks het thema ziet de taart er toch heel leuk uit.

12

Lammetje schreef:

mooi!
Enne even een vraagje: waar koop jij ananasjam, ik ben daar al een keer de hele stad voor door geweest...

C1000 verkoopt ananasjam van Hero.

Groet, Jolanda

13

super!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

14

heleena schreef:

Of maak je zelf iets?

Deze vergat ik nog: ik maak met Zeelandia yoghurtkwark mix deze vulling.

Groet, Jolanda

15

geweldig wat een taart, mijn zoon gaat helemaal freaken als hij deze ziet.. :thumb:

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

16

Jol321 schreef:
heleena schreef:

Of maak je zelf iets?

Deze vergat ik nog: ik maak met Zeelandia yoghurtkwark mix deze vulling.

Oké, bedankt...ik begrijp dat ik dan bij de mixen  van webshops, etc. beter moet gaan kijken.

17 Laatst bewerkt door Jol321 (21-09-2011 08:47)

@Heleena, vrees, dat het op dit moment alleen nog maar bij Zeelandia zelf te verkrijgen is. Bij elke taart krijg ik er hier vraag naar, dus misschien pakt een webshop het een keer op  :+

En wat leuk, dat ik toch nog reacties krijg op deze taart! Bedankt, meiden!

Groet, Jolanda

18

Ik had op hyves al gereageerd maar zag hem hier helemaal niet :nooo
Ik vind hem erg leuk en ikke weet wat Nerf is hoor!

19

Voor mij een compleet nieuw begrip.....Nerf, echt nog nooit van gehoord, maar goed dat maakt je taart niet minder mooi, ik zou zeggen....Nerf-missie meer dan geslaagd :thumb:

Groetjes Samantha

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

Jol321 schreef:

@Heleena, vrees, dat het op dit moment alleen nog maar bij Zeelandia zelf te verkrijgen is. Bij elke taart krijg ik er hier vraag naar, dus misschien pakt een webshop het een keer op  :+

En wat leuk, dat ik toch nog reacties krijg op deze taart! Bedankt, meiden!

Omdat ik hem boven water heb gehaald :+

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

21

leuke taart!!! indd een moeilijk onderwerp :) maar erg leuk uit gewerkt. mijn zoontje heeft er toe vallig ook een, zo'n nerf pistol ;)

22

Sweet Carolyn schreef:

Omdat ik hem boven water heb gehaald :+

:Y       :thumb:

Groet, Jolanda

23

Ik was er al achter dat het niet via de ge eikte webshops te bestellen was en kwam inderdaad uit bij Zeelandia zelf.
Zag daar trouwens ook wel een paar leuke recepten.  ;)
Ik weet nu in ieder geval dat ik dus niet verder hoef te zoeken.
Bedankt voor deze mededeling.

En tja..zo blijft deze taart vast nog een poosje boven water.
:D

niet alleen een jochie van  9 vind die taart geweldig
ik vermoed als ik mn vent hem laat zien hij (35) er ook 1 wil hebben

aangezien hij diverse opgepimpte nerfs heeft

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

25

wat een gave taart! echt super om te zien dat een moeilijk onderwerp uit te werken is! enne : wat een ontzettend vrolijke zoon heb je!!

Enthousiaste groet, Maxime