1

Onderwerp: Welke vulling eerst?

Ik ben bezig een taart te maken die gevuld wordt met nutella en bananenvulling met stukjes banaan.
Welke laag zouden jullie onder doen en welke boven?

Greetz Mo

2

Re: Welke vulling eerst?

ik zou banaan onder doen omdat je stukjes banaan gaat gebruiken...
dus de 'zwaarste vulling', qua gewicht dus....onderop.

Geen idee waarom, maar op je vraag schoot dit dus meteen in gedachte...maar ik kan het niet 'onderbouwen'...wahahahhaha

misschien praat ik wel onzin.... :o

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

3

Zo bekijk ik het inderdaad ook altijd; de zwaarste onderop... Is me ook nooit verteld maar dat 'voelt' goed, hahaha!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

4

kokkie schreef:

Zo bekijk ik het inderdaad ook altijd; de zwaarste onderop... Is me ook nooit verteld maar dat 'voelt' goed, hahaha!

geweldige 'bakkers' zijn we toch...we doen wat 'goed voelt'...maar ja dat pakt meestal ook het best uit is mijn ervaring....hahahaha :Y  :Y

Grtls Irene

5

de zwaarste onder is omdat de taart als die in punten gesneden wordt niet omkiepert op het bordje [topzwaar]

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

6

coconuts schreef:

de zwaarste onder is omdat de taart als die in punten gesneden wordt niet omkiepert op het bordje [topzwaar]

Kijk dat klinkt 'helder onderbouwd'....hihi, had ik nog niet eens over nagedacht...het gaat om decoreren he? eten is bijzaak.... O-) ..anders groei ik dicht..wahsahahahha

Grtls Irene

7

Haha!! Eten jullie ook zo weinig je eigen creaties?
Klinkt idd wel logisch, de zwaarste vulling eerst. Anders "zakt" de taart denk ik ook een beetje in.

8

Ja dat leek mij dus ook, maar Coconuts klinkt daadwerkelijk verstandig, hahaha!
Ik eet vrijwel nóóit m'n eigen taart en gelukkig maar want ik ben nú al bijna 1,5 kubieke meter vrouw... (voor de wiskundig minder onderlegde lezer: 1,5 bij 1,5 bij 1,5)  :s

Groetjes Wendy

9

kokkie schreef:

Ja dat leek mij dus ook, maar Coconuts klinkt daadwerkelijk verstandig, hahaha!
Ik eet vrijwel nóóit m'n eigen taart en gelukkig maar want ik ben nú al bijna 1,5 kubieke meter vrouw... (voor de wiskundig minder onderlegde lezer: 1,5 bij 1,5 bij 1,5)  :s

nounounounou, 1,5*1,5*1,5 lijkt me praktisch gezien een beetje onmogelijk hahahaha.... :P  :P  (enne....je bent zo ' dik'  als je je voelt he???? :Y  :Y )

maarre..ik eet wel de taartjes die ik voor onszelf maak, maar niet degene die ik cadeau doe of die mensen (pas 3x hoor) bestellen.....hahaha, zo van ' hier je taartje en ik heb een puntje voorgeproefd...awahahahahaha....

Grtls Irene

10

ik ben dus heeeeeeeeeeeeeel slank.....wahahahahaha :think:  :nooo  :shh:

Grtls Irene

11

ik ben dus echt VOLslank na 30 jaar in bakkerij :s

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

12

en ben je ongelukkig en depressief??? Zo niet....dan denk ik ' nou en?'

pas als jij je ongelukkig voelt zul jij er wat aan moeten doen... :Y  :Y  of ben ik nu heel simpel??

ik wil ook niet bot over komen hoor, maar joh, zolang je je goed voelt en gelukkig bent...is formaat niet zo boeiend. Als je last hebt van je gewicht, lichamelijk of psychisch, dan moet je er wat mee....vind ik....... :D  :D

Grtls Irene

13

Nee hoor; ik vind het niet erg om een blokje  O-)  te zijn  :lol: , maar om het nu daadwerkelijk nóg erger te maken.. Het wordt op een bepaald moment zo onhandig met kleren kopen, stoelen, vliegtuigreisjes, billen afvegen, veters strikken, laat staan teennagels lakken/knippen, hell, als ik nu ook nog m'n eigen taarten ga eten moet iemand anders me vertellen welke schoenen ik aanheb!!  :+

Groetjes Wendy

14

kokkie schreef:

Nee hoor; ik vind het niet erg om een blokje  O-)  te zijn  :lol: , maar om het nu daadwerkelijk nóg erger te maken.. Het wordt op een bepaald moment zo onhandig met kleren kopen, stoelen, vliegtuigreisjes, billen afvegen, veters strikken, laat staan teennagels lakken/knippen, hell, als ik nu ook nog m'n eigen taarten ga eten moet iemand anders me vertellen welke schoenen ik aanheb!!  :+

hahahahhahah, sorry hoor, ik lach je niet uit, maar je schrijft geweldig!!! :thumb:  :Y  :Y  en een beetje zelfspot kan geen kwaad... ;)

Grtls Irene

15

Zo is het maar net... :P

Groetjes Wendy

16

Ik geloof nooit dat momo Monique dit op het oog had toen ze dit topic startte..    :nooo

Groetjes Wendy

17

hahahaha, nee denk ik ook niet..wahahahahaha

Grtls Irene