Onderwerp: Euh, doe maar een Festool taart....een wat????

Ja idd een wat???
Mijn zwager wordt morgen 36 en wou graag een taart met alleen zijn favo gereedschapsmerk erop : Festool
Natuurlijk vond ik dat een beetje te saai dus voor de leukigheid nog wat gereedschap erop gemaakt. Gevuld met botercreme/aardbeienvlaaivulling en botercreme/banketbakkersroom:

http://img9.imageshack.us/img9/3193/festooltaart.jpg

groetjes Simone

Re: Euh, doe maar een Festool taart....een wat????

Niemand? Jaja ik weet het ik ben ongeduldig..... :)

3

Ik ken het merk niet, maar mooi gemaakt.

Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

Haha, ik ook niet. Het is een gereedschap merk... :Y Gelukkig hebben we google nog  :D
Gelukkig mocht ik zelf ook weer een keer meeeten van mijn eigen taart dus gister heerlijk genoten van een stukje.....
Groetjes Simone

5

Mooi gemaakt. Ik denk wel dat ie door dat grijs misschien iets minder aanspreekt. Maar misschien hoort die kleur wel helemaal bij dat merk..?

Ja gereedschapskisten van festool zijn helaas die saaie grijze kleur... :s

7

Leuk!

Mijn baas wordt 50 en namens de PV mag ik een  taart maken, gereedschapsmallen (bestaat dat woord wel?) heb ik al.
Maar heb jij ze uit de hand gemaak of ook met een mal, en hoe heb je de handgrepen dan bevestigd?

8

LEUK!! Bij ons wordt ook vaak driftig met festool gewerkt! en de kleuren zijnn goed joh!!

Taartgroetjes Aniet!

Hallo,
Ik heb het gereedschap met de hand gemaakt en gewoon aan elkaar vast geplakt. Wou prima.
Suc6 met je taart, ben benieuwd naar het resultaat.
Groetjes Simone