1

Onderwerp: Help! Taart voor Italianen

Hallo!

Aanstaande vrijdag komen er vrienden van ons over uit Italië en natuurlijk heb ik zin om een mooie taart voor ze te maken. Een vierkante lijkt me wel wat.
Maar nu het probleem: hoe zal ik hem decoreren???!!!!

Om de situatie helemaal duidelijk te maken: zij zijn italiaans, mijn vriend is frans en ik ben nederlands. Misschien dat daar iets mee te doen is?

Wie kan me aan leuke en niet al te moeilijke tips helpen?

Alvast bedankt!!

2

Re: Help! Taart voor Italianen

Een pizza, bordje spaghetti voor de Italianen, flesje wijn voor de Fransman en een haring voor jezelf ?
Of iets anders wat met die landen te maken heeft.
Toren van Pisa, Coloseum,  brug van Avignon en een Nederlands bouwwerkje zou ook kunnen.

Christine.

3

Of Berlusconi, Sarkozi en Beatrix boetseren die samen een taartje eten ofzo?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden....tot je ze uitvoert (Loesje)

4

Erika*83 schreef:

Of Berlusconi, Sarkozi en Beatrix boetseren die samen een taartje eten ofzo?

Lol!!! :lol:

Zag laatst bij droomtaartje van Peggy vd. Ven een pan met spaghetti en de torn van pisa in een taart, gewoon te leuk! Misschien is dat een idee? Met bovenop de nederlandse en de franse vlag? Succes! Last je nog even zien wat het geworden is?

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

6

Wat dacht je van "oud hollands"? Ten slotte komen ze nu naar Nederland.
;)

~ Never waste a good crisis... ~

7

Haha!! Nee, ze komt naar Frankrijk.
Ik kreeg op Hyves een tip om er een soort pizza-taart van te maken. Dan wel rond, maar dan kan ik de pizza-parten een franse en nederlandse stijl geven.

Wat vinden jullie? En nog tips hoe ik dat zou kunnen doen?

8

Jultie schreef:

Wat dacht je van "oud hollands"? Ten slotte komen ze nu naar Nederland.
;)

Ja daar zat ik dus ook meteen aan te denken... maar dat gaat dus niet op begrijp ik, jammer!  ;)

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

9

Nou, het gaat iets hééééééééééééééél anders worden.
Ene helft van de taart de italiaanse vlag, andere helft de franse vlag en dan een snelweg met een auto die van Italië naar Frankrijk rijdt.
De rand wil ik dan versieren met tulpen. Is allemaal net even wat makkelijker. Hoewel.... geen idee hoe ik een auto moet maken!

Greetz!