Re: My Ultimate Dream Weddingcake
Wat een super mooie taart met prachtige bloemen maar als hier geen ijzerdraad in zit hoe heb je die dan gemaakt en vastgezet als ik vragen mag?
Ben reuze benieuwd
Groetjes en respect
Marian 
www.taartplanet.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » My Ultimate Dream Weddingcake
Wat een super mooie taart met prachtige bloemen maar als hier geen ijzerdraad in zit hoe heb je die dan gemaakt en vastgezet als ik vragen mag?
Ben reuze benieuwd
Groetjes en respect
Marian 
Echt een plaatje en wat een prachtige bloemenpracht!
hij is werkelijk waar prachtig.
fantastische taart.
en dat er veel uren in zitten dat kun je wel zien.
heel mooi afgewerkt.
Super!
Wauw!
Wat een supermooie taart!
Die bloemen, net echt!
Schitterend!
Ohh wauw wat is die prachtig....wou dat indertijd onze bruidstaart er zo had uitgezien.
echt prachtig!
prachtig

Wat een werk al die schitterende bloemen, maar het is een prachtige bruidstaart !
Ben reuze benieuwd
Groetjes en respect
Marian
Wat een gave reacties allemaal. Echt super leuk
De bloemen heb ik gemaakt van flowerpaste en laten drogen in alufolie dat ik voorgevormd had. Het stomen deed ik als ik aardappels/pasta aan het koken was
Op de taart heb ik ze uiteindelijk met icing vastgezet en hier en daar iets ondersteund met een beetje fondant 
Het is inderdaad een droomtaart, prachtig gemaakt. 
Wauw wat prachtig!
Echt geweldig!
Wauwwwwww Geweldig
Hij is echt prachtig!!!!!!!!

Wauw die is indrukwekkend zeg!! Als ik ga trouwen klop ik ook bij je aan hoor 
Werkelijk schitterend!!
Alleen al voor zo een taart zou het al geweldig zijn om na 15 jaar de trouwdag nog eens over te doen!!! 
Wow! Die taart is echt super gaaf. Wat veel werk maar met een geweldig resultaat!
ik had hem al bij je gezien maar nogmaals: geweldig!!! hij is echt zo mooi.
Prachtig!!! Zoo mooi om naar te kijken! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » My Ultimate Dream Weddingcake