1 Laatst bewerkt door woodstock (20-09-2011 21:31)

Onderwerp: Harry Potter cupcakes, veel boetseerwerk!

Mijn grote kanjer Joran wordt morgen 10 jaar.
Of ik ook Harry Potter cupcakes kan maken om te trakteren, en dan graag geboetseerd, want dat vind hij het mooist.

Ik heb er erg mijn best op gedaan, en ongemerkt gaan er veel uurtjes inzitten! Dit is slechts een klein deel, want totaal heb ik er 48 gemaakt. Van elk item 6 stuks.
De ideeën zijn niet van mij, die heb ik ergens op internet opgeduikelt.

http://i584.photobucket.com/albums/ss286/nschaake/IMG112TraktatieJoran10_resize-1.jpg

http://i584.photobucket.com/albums/ss286/nschaake/IMG112TraktatieJoran10_resize.jpg

En voor de juffen en meesters in stijl: Joran's smekkies in alle smaken (skittles)

http://i584.photobucket.com/albums/ss286/nschaake/IMG111vorjufmargriet5_resize.jpg

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

2

Re: Harry Potter cupcakes, veel boetseerwerk!

Ik vind die cupcake met de sorteerhoed het leukste, en die potjes met smekkies, geweldig!!

3

Leuk! En zo vrolijke kleuren :)

4

Jaaaaa die hoed!!!! Geweldig!!!! :thumb:  :thumb:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

5

geweldig leuk!!! das nog een een traktatie, wat zal je zoon blij zijn!

Dit ga ik niet aan mijn man laten zien die leest ook nog steeds alle delen :D

6

Wat leuk! Mooi geboetseerd en de kleurtjes vind ik ook super! Ik hou van kleur en het staat ook zo leuk bij de zwarte cupcakepapiertjes!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

Leuk gedaan!

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

8

Wat een werk maar o zo leuk.
Vind de potjes voor de juffen en meesters ook super  :thumb:

9

Wat een geweldige cupcakes...

Ik, als mega Harry Potter-fan (met mijn 34 jaar :o ) moet hier natuurlijk even op reageren.
Mooie cupcakevormpjes ook, ik heb ze nog nooit in die kleur gezien bij mij in de buurt. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

Nogmaals ... ik vind ze geweldig!

10

wat leuk gedaan zeg! ik heb het iig nog niet eerder gezien dus vind het ook zeer origineel. Ik vind je boetseerwerk ook heel netjes!

11

Nou dat ziet er prachtig uit netjes uitgevoerd :thumb:

Groetjes Marjon

12

O, helemaal leuk zeg, super!
Hier ook allemaal HP fans!
Zeker ook de potjes voor de juffen/meesters, origineel gedaan.

Ik kan de boetseersels op 1 na plaatsen.....mag ik vragen wat de bovenste is? Die met het gouden balletje en dat blauwe rondje erachter?

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Fantastisch!!!!!
Vooral die smekkies in alle smaken!!!Echt top.
De cupcakes zijn werkelijk ook geweldig!

Sandra-lala schreef:

O, helemaal leuk zeg, super!
Hier ook allemaal HP fans!
Zeker ook de potjes voor de juffen/meesters, origineel gedaan.

Ik kan de boetseersels op 1 na plaatsen.....mag ik vragen wat de bovenste is? Die met het gouden balletje en dat blauwe rondje erachter?

Dat is de snaai!

Hele mooie cupcakes, is het goed als ik ze opsla?

15

Bedankt voor jullie leuke berichtjes! Zoonlief is er ook mega blij mee, dus missie geslaagd!!

@Dixy:
Tuurlijk! De cupcakepapiertjes zijn van het merk "house of marie" en zijn sinds kort verkrijgbaar bij de dlt-hebshop. Ze zijn lekker stevig en blijven prachtig van kleur en vorm tijdens het bakken, een echte aanrader!

@Sandra-lala:
Haha, inderdaad zoals Tessacupcakes al zei dat is de snaai, en op het plaatje erachter heb ik met goud het HP logo geschilderd. Ik heb de foto's 's avonds gemaakt, dus door de flits is dat helaas niet zo duidelijk te zien.

@Tessacupcakes:
Tuurlijk! Altijd goed!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

16

Ze zijn echt GEWELDIG!

17

de cuppies zijn erg mooi :thumb:.potje snoep is een leuk idee

liefde en passie voor taarten bakken.

18

Geweldig gedaan!
Die sorteerhoed is echt briljant. :D

~ Never waste a good crisis... ~

19

Super! Hier ook een HPfan, vind de vuurflits en de griffindor-sjaal ook heel erg geslaagd!
En je smekkies... :thumb:  (neem aan dat je ze niet in oorsmeer-smaak hebt??? ;) )

Er is nooit iets groots bereikt zonder enthousiasme (Emerson)

Te schattig!!!! die met t ienie mienie sjaaltje is mn favoriet

21 Laatst bewerkt door woodstock (21-09-2011 20:52)

puck schreef:

En je smekkies... :thumb:  (neem aan dat je ze niet in oorsmeer-smaak hebt??? ;) )

Hahaha, nee daar ben ik maar niet aan begonnen!
Voor vrijdag thuis heb ik wel echte Jelly Beans, maar dit zijn skittles. Normaal gaat een leraren traktatie niet echt op, maar deze waren in no-time verdeeld en ieder nam een potje mee naar huis!

Wat ik overigens wel jammer vind is dat Joran thuis kwam met de mededeling dat ik volgend jaar allemaal dezelfde cakejes moest maken, want nu waren een aantal zeer ontevreden kinderen geweest, omdat ze liever een ander figuurtje op hun cakeje hadden gehad... "zucht"

Groetjes Natasja S

22

ach ja, het blijven kinderen. zij moeten dan ook maar leren dat je niet altijd alles kunt hebben wat je graag zou willen toch?!

Zullen er vast weinig zijn die met zo'n traktatie op school komen!

23

Hahaha, ik kreeg inderdaad veel leuke reacties van de kinderen, maar zeker ook van ouders!
Er was 1 moeder die vroeg bij welke bakker ik dit had laten maken, toen ik vertelde dat ik ze zelf had gemaakt zei ze "Weet je dat ik nu een hekel aan je begin te krijgen?" Gelukkig wel met een lach op haar gezicht hoor!

En je hebt gelijk hoor, ik denk er ook zo over. Tevreden zijn met wat je krijgt, ik vind het vooral sneu voor mijn zoontje.

Groetjes Natasja S

24

Prachtige cc's en ik had ze ook al ergens gezien...ze zijn zó leuk!
Ik vind het keteltje met de "ontsnappende" potion ook erg gaaf. Met tylose gedaan?

Enne...lekker niet doen hoor allemaal dezelfde ccs! Ik heb regelmatig taart & ccs meegenomen voor mijn klassen en de meesten ( gilkrijs) mekkeren over de marsepein/fondant en kieperen het zó in de prulli! (Of in een mede leerling :lol: )

Groetjes Sas

25

Geweldig,  wat een super cupcakes!!
Erg mooi gedaan, en leuke kleuren (Meestal is Harry Potter en beetje saai van kleur)
Heb ze even opgeslagen ter inspiratie hoor!