Re: [x]: Flink wat achterstallig postwerk ....
Erg mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [x]: Flink wat achterstallig postwerk ....
Ik zal wel iets gemist hebben van dat kruisje...
maar ik vind je taarten stuk voor stuk geweldig, kan niet zeggen welke ik het mooist vind!!
prachtig allemaal, maar ik vind die met dat subtiele oranje erg gaaf!
Wow wat een geweldige parade
Blij dat ik nog kan reageren 
Op de meeste taarten had ik al op je Hyves gereageerd, maar er zitten er nog een paar bij die ik niet gezien heb. Ik vind de eerste taart ook heel bijzonder, mooi van kleur heel apart. De rest is ook toppie, en je maak prachtige strandtaarten ze zijn stuk voor stuk heel apart, en mooi gemaakt. 
Wat is nou het verhaal met dat kruisje? Dat betekent toch een slotje...
Snap er niks van!
Ik ook niet, maar who cares, tis een prachtige parade...

Prachtig!!!!
Hoe krijg je het toch altijd zo voor elkaar....?!

Fijn dat je weer eens gepost hebt. Heel inspirerend allemaal

geweldig
weer...een genot om naar te kijken... complimenten

Stuk voor stuk prachtig en ik snap dat je geen tijd hebt gehad om je creaties te showen !! 
Wat is nou het verhaal met dat kruisje? Dat betekent toch een slotje...
![]()
Snap er niks van!
'n grapje tussen mij en 1 van de modjes 
Ik keek vooral vanwege het slotje, want ik snapte daar niets van
Ik ben wel heel erg blij dat ik gekeken heb, want het is een supergeweldige parade!
Voorals die heftige topsy springt er helemaal uit! Zelfs nu het fuchsia rood lijkt 
mooie taarten
vooral de 2e taart is super!
Taartenmarie schreef:Wat is nou het verhaal met dat kruisje? Dat betekent toch een slotje...
![]()
Snap er niks van!'n grapje tussen mij en 1 van de modjes
Gelukkig; mysterie opgelost...
Hoewel..

Dacht ook, dat er een slotje op zat (dat het een oude was of zo). Tja, dan blijven de reacties achter......maar die van jou halen in ieder geval de galerie
Het zijn weer kunstwerkjes, Jac. Gelukkig zie ik ze ook op hyves al verschijnen, dan kunnen we tenminste per stuk wat zeggen. Ik ben fan van jouw strandtaarten, ook die roze met zilver/zwart vind ik superleuk. En de Koreaanse bruidseendjes zijn schattig (en doet me er weer aan herinneren, dat ik de patchworkcutten wil).
wauw je maakt erg mooie taarten!!!! en cc's!
Wow!! wat een geweldige parade! blij dat je weer gepost hebt!
Prachtig, jij hebt niet stilgezeten!!!
Jeetje, wat gebruik jij prachtige kleuren en wat combineer je die mooi.
Heel erg blij word van ik deze kunstwerken.
Ik zag je naam, ken je mooie creaties en zag het slotje.... Wat is dat nou dacht ik
Maar ik zie dat ik toch nog een bericht kan schrijven hoe supermooi ik je taarten vind!!!!!
Prachtig gedaan!!!!!!!
Walgelijk!!!!!! Zo mooi!!!! Ik kan niet kiezen, vind ze allemaal schitterend!
wat mooi al die taarten, ik vind die koffertaart ook erg leuk 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [x]: Flink wat achterstallig postwerk ....