26

Re: Achhhh, als je dat gezichtje zag.......

eritaartje schreef:
nele schreef:
eritaartje schreef:

Wij kunnen geen K3 meer horen onderhand!haha! :s  :s

Hahaha! Wij kennen dat, geloof mij dat zijn gewenningsverschijnselen, de volgende stap is er zelf een hele dag mee in je hoofd zitten en zelf op het werk mama sé zingen/neuriën.  :lol:

En t erge is ook nog, dat ik alle teksten ken! :s  :s
Gelukkig houd ze(net als haar papa en mama)ook nog van echte goede muziek!Ze is pas nog meegeweest naar Go Back to the Zoo!
Wij kunnen niet wachten tot ze met ons meegaat naar Pinkpop! :)  :lol:  :Y

:thumb:  :thumb:  :thumb: Onze oudste (6) was boos omdat ze niet met papa mee naar Ramstein mocht. Ook niet mijn ding, maar het bewijst wel hoe veelzijdig ze is op vlak van muziek. Die jaren K3 nemen we er dan graag bij.  :)

helemaal leuk !

www.sweettableshop.com
Hipperdepip Taartshop gaat samen met Sweet Table Shop  flinke uitverkoop taartspullen in de webshop !

28

Aah, Eer, wat een schatje is het geworden. Leuk die kleurtjes. Lief he, dat ze dat zei en dat ze er zo blij mee was. :thumb:

Ik kom deze of volgende week ff naar haar aantrekkertje kijken en natuurlijk even naar de nieuwe microfoon luisteren. Hoop alleen niet dat ze Féline gelijk op een idee brengt voor haar verjaardag! :lol:

29

Wat een lief taartje en die vullingen klinken heerlijk....

Wat een schattige taart. Het vogeltje blijft leuk.

31

Wat een lieffie!! Je taart dus he?  :lol: En zo te horen, je meiske ook!  :Y

32

Wat is-ie leuk geworden!!! :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

33

Ze zijn zo leuk die jojojannekevogeltjes :Y Erg leuke stapel :Y

Nog van harte gefeliciteerd met je dochter, en wat een lieve taart heb je voor haar gemaakt. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

35 Laatst bewerkt door eritaartje (20-09-2011 21:29)

Jeetje,  dank jullie voor jullie leuke/lieve reacties, zoveel heb ik nog niet eerder gehad! :)
Ben nml. nog niet zo lang bezig, maar t voelt goed! :Y

En Sweet Carolyn, ik heb net op jou site gekeken, hele mooie site met hele mooie taarten! :)  :)  :thumb: Hoop ooit ook zulke mooie strakke taarten te kunnen maken! :Y