Onderwerp: Eindelijk een nieuwe man
Ja eindelijk een nieuwe man (althans het hoofd) gemaakt voor mijn bruidje....Ik vond de andere niet mooi en heb hem onthoofd

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eindelijk een nieuwe man
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja eindelijk een nieuwe man (althans het hoofd) gemaakt voor mijn bruidje....Ik vond de andere niet mooi en heb hem onthoofd

Prachtig!
oh ik vind het zo super!!! Hoe doen jullie dat toch??
hahaha, wat een geweldige topic-titel....
en wat een mooi boetseersel...zowel mannetje als vrouwtje...!!1

wat is hij stoer zo met z'n hand in de zak en het jasje opzij
helemaal top !!!
Wow nicole...daar zal de bruidje zeer blij mee zijn met zo'n knappe vent 
Kan ik die van mij ook bij jou laten pimpen
Geintje natuurlijk, maar wat een lekker hapje heb je ervan gemaakt 
Dank jullie wel dames
@
Sonja die vind ik goed

Geweldig goed geboetseerd!Alles klopt.

Fijn dat er zoveel gekeken wordt naar mijn koppeltje
Jammer dat er zo weinig op gereageerd wordt
, ik hoor ook graag wat jullie ervan vinden.....wat er beter kan ( zoals Katja vond dat de bloem op de bruidegom hetzelfde moest zijn als de bruid haar bloemen) en als dat kan dan doen we daar wat aan!!! 
Wat er beter kan? Ik kan echt niets bedenken, dit is zó prachtig!!
Alleen nog een mooie taart eronder 
Tjemig Nicole, niet normaal meer hoor hoe knap je dat gemaakt hebt.
Ik zie zelfs hele kleine rimpeltjes op zijn voorhoofd, die mond, dat stoppelbaardje...wat ben je goehoed!!

Het kan altijd beter Erika....alleen weet ik niet of ik het beter kan en zoals ik zei viel het Katja op de de bruidegom niet dezelfde bloem had als de bruid en dan veranderen we dat gewwoon hé
Leonietje hoor wie spreekt
, je bent zelf supergoed in boetseren en alle andere suikerkunsten 
Het kan altijd beter Erika....alleen weet ik niet of ik het beter kan en zoals ik zei viel het Katja op de de bruidegom niet dezelfde bloem had als de bruid en dan veranderen we dat gewwoon hé
![]()
Leonietje hoor wie spreekt, je bent zelf supergoed in boetseren en alle andere suikerkunsten
Nou dat is erg lief van je dat je dat zegt, maar ik zie toch echt wel heel veel verschil in niveau hoor Nicole

Ik vind ze helemaal geweldig. Hoe krijg je ze zo mooi aan het staan?
Ik heb er niets op aan te merken.
gr. Tasch
nicole th schreef:Het kan altijd beter Erika....alleen weet ik niet of ik het beter kan en zoals ik zei viel het Katja op de de bruidegom niet dezelfde bloem had als de bruid en dan veranderen we dat gewwoon hé
![]()
Leonietje hoor wie spreekt, je bent zelf supergoed in boetseren en alle andere suikerkunsten
Nou dat is erg lief van je dat je dat zegt, maar ik zie toch echt wel heel veel verschil in niveau hoor Nicole
![]()
Nee nee Leonietje ik ben nog eens even in je album gaan kijken en vind je steengoed
je gaat zelfs bij mijn favorieten 
Ik vind ze helemaal geweldig. Hoe krijg je ze zo mooi aan het staan?
Ik heb er niets op aan te merken.
gr. Tasch
Tasch het bruidje blijft zo staan met die wijde rok en het mannetje heeft prikkertjes in de benen 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eindelijk een nieuwe man