Onderwerp: 2e les PME via Taart en Decoratie

Gisteravond de tweede les (wij hebben 8 lessen van 3 uur) gehad van de PME1.

Hier het resultaat:

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Gewoon_lekkere_trek_files/Media/IMG_8249/IMG_8249.jpg

De taart is gevuld met witte chocolade crème, crunchy witte chocolade bolletjes en bosvruchten jam.

Ik was zelf persoonlijk wel blij met de vlinders, erg leuk om die eens op deze manier te doen!

Ik kijk nu al weer uit naar volgende week!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Re: 2e les PME via Taart en Decoratie

Heel mooi!!! Vooral de vlinders. :thumb:

Keep calm and have a (cup-)cake!!

Gaaf zijn ze he! Heb ze zelf deze maand ook geleerd :D Je strik is ook mooi gelukt!

4

Een heel leuke taart!
Wat is die crimper trouwens mooi :Y..
Welke is dat, weet je dat misschien?

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

5

Vind de zijkant met strikken erg mooi, de crimperrand ziet er mooi uit, persoonlijk vind ik het jammer dat de vlinder alleen aan de binnenkant gekleurd is.

Liene schreef:

Een heel leuke taart!
Wat is die crimper trouwens mooi :Y..
Welke is dat, weet je dat misschien?

De crimper die ik heb gebruikt is de triple scallop crimper.  :)

Moodswing schreef:

Vind de zijkant met strikken erg mooi, de crimperrand ziet er mooi uit, persoonlijk vind ik het jammer dat de vlinder alleen aan de binnenkant gekleurd is.

Ben ik helemaal met je eens wat de vlinder betreft, ik ga dat een volgende keer anders doen. Bedankt voor de tip!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

7 Laatst bewerkt door carol (20-09-2011 17:08)

mooi Lies,en ja die vlinders mooi en inderdaad ook de onderkant kleuren  en je vulling is dat witte chocopasta en je witte choco crunchy bolletjes,waar zijn die van gemaakt,ben nieuwsgierig  ;)
grt Carla

8

mooi!