1

Onderwerp: zoek de verschillen....

ik maakte eerste de rode taart, en toen ik die liet zien, wilde me zus die ook voor haar dochter haar verjaardag. dus dat was 2 weken na elkaar dezelfde taart. alleen in andere kleuren.
toch wel leuk.
vooral de onderste rode taarten lukte voor mijn doen erg goed. marsepein vind ik toch fijner bekleden. terwijl ik eigenlijk altijd fondant gebruik. maar die doe ik wat te dun ben ik bang. daardoor gaat hij sneller bubbelen.
maare als jullie meer tips hebben hoor ik het graag!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-T8FVTQ7V.jpg/

en de 2e...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PRFQDCJO.jpg

gr. christa

2

Re: zoek de verschillen....

Erg schattig! :thumb:

Groetjes Puck

3

wat een lieve taartjes, leuk!

4

2 Hele leuke taarten!  :thumb:

dank jullie wel...! :o nog tips??

gr. christa

christa-taart schreef:

dank jullie wel...! :o nog tips??

gr. christa

Flink met de smoother er overheen?
Vraagje, steek je die floral wires in een rietje?

Life is what you bake it.

7

Ja?? Bekleed marsepein fijner? Heb ik ook nog nooit gebruikt....mooie taarten hoor! Echt mijn kleuren :Y  :Y

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

taartenmarie bedankt voor je tips... ik vind dat smooteren bij fondant vrij lastig. het ging snel plakken, en daardoor trok ik aan de onderrand juist een gat erin.... bij marsepein gaat dat super. daarom was de rode taart voor mijn doen ook heel strak. maar de rose en blauwe boventaartjes zijn van fondant. maar ik denk dat ik ze wat te dun doe, waardoor het niet lukt. moet toch eens een dikkere plak erop leggen. dat vind ik alleen minder lekker. en de meeste mensen om me heen ook.

de floral wires heb ik gewoon in de taart gestoken, hoezo?

hoi irene, ik was altijd van de fondant... maar rood fondant vind ik niet zo mooi dus koop ik die altijd van marsepein. en al 2x denk ik. deze is mooi gelukt qua bekleden en dan is het marsepein. ga toch eens vaker met marsepein proberen. zaterdag me volgende en toevallig, 2 lagen marsepein. hopelijk lukt het weer zo goed.
wel leuke kleurcombi's he. vond ik ook wel.
dank je.

gr. christa

9

Twee leuke taarten :thumb: