Onderwerp: Spoedje cake pops babyshower
Even een spoedopdrachtje voor cake pops voor een babyshower.
Leuke opdracht om te doen..Vanavond worden ze opgehaald. Hopelijk zijn ze weer tevreden !

Wederom bedankt voor het kijken !
Groetjes,
Simone
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Spoedje cake pops babyshower
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even een spoedopdrachtje voor cake pops voor een babyshower.
Leuke opdracht om te doen..Vanavond worden ze opgehaald. Hopelijk zijn ze weer tevreden !

Wederom bedankt voor het kijken !
Groetjes,
Simone
Ziet er goed uit!
Ik vind de cake pops erg mooi gemaakt!! 
Bedankt voor jullie reacties ! De klant was er zeer gelukkig mee..en daar doen we het toch voor... 
Mag ik vragen waar ze precies in staan?
Ben op zoek naar verschillende manieren om cakepos te verpakken...
Tuurlijk. Ik heb een stuk piepschuim op maat gemaakt en hier dik inpakpapier omheen gedaan. Leuk afgewerkt met een lint eromheen.
Om te voorkomen dat het papier gaat scheuren, prik er eerst een gaatje in met een prikpen...
Verder heeft mijn man een houten standaard gemaakt.
Deze is te zien in een ander topic van mij betreft opening winkel...
Helaas heb ik ook niet meer tips als het om grote hoeveelheden gaat, blijf zelf ook rondkijken hiervoor..;)
Veel succes !
Groetjes,
Simone
Mooi hoor. En ze zien er lekker uit! 
Tuurlijk. Ik heb een stuk piepschuim op maat gemaakt en hier dik inpakpapier omheen gedaan. Leuk afgewerkt met een lint eromheen.
Om te voorkomen dat het papier gaat scheuren, prik er eerst een gaatje in met een prikpen...
Verder heeft mijn man een houten standaard gemaakt.
Deze is te zien in een ander topic van mij betreft opening winkel...Helaas heb ik ook niet meer tips als het om grote hoeveelheden gaat, blijf zelf ook rondkijken hiervoor..;)
Veel succes !
Groetjes,
Simone
Dat heb je handig gedaan.
Hier kan ik wel wat mee, bedankt voor de tips...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Spoedje cake pops babyshower