Onderwerp: Stapelparade :) t'is weer ff geleden :)
Ik had een leuk randje om het schildje gespoten, en ik zie dus op de foto pas dat er iets tegenaan is gekomen waardoor de schelpjes in het midden geplet zijn! geeeeen idee wat! Ik heb ook een pareltje gemist aan de zijkant. Ik baal er nog van, ik had het zo opnieuw kunnen doen
Ontvanger heeft niets gezien, die was erg enthousiast toen ze hem kwam halen 
Ik maak nooit carstaarten, ver-schik-ke-lijk!! Maar... voor mijn lieve neefje wil ik wel een uitzondering maken. 
Uiteraard geïnspireerd door felicitaartjes 

o ja, bien ik geef je die stencil binnenkort terug!
en het was weer een bruidstaart op zo;n cateringkarretje ergens in een gangetje, dus vandaar de zwarte achtergrond 

Nog een bruidstaart, waar ik echt geen fatsoenlijke foto van kon maken door de lichtinval, dus dan maar deze en hopende op een mooie foto van de fotograaf. * note to self, volgende keer niet vergeten donkere afsmeercreme te maken ivm doorschijnen, zucht... 
Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd willen mensen blanke marsepein. Ik vind het zelf een beetje saai... 
en nog een 1laags stiekem erbij.
uiteraard haat ik het ook om dora te maken, maar... als mijn lieve nichtje, de grote zus van naud mij zo lief aankijkt, dan zwicht ik... 
bedankt voor het kijken 
www.facebook.com/TaartvanTirs
heb je die zo uit de losse hand geschilderd? zoooo mooi
)