1

Onderwerp: mijn dochter wordt in december....

....4 en heeft me nu al de bestelling voor haar taart doorgegeven... :s

Mama ik wil graag een sneeuwwitjetaart.... (heb een wondermould...geen probleem, moet lukken)... met.....de heks, prins en paard, de 7 dwergen en ook nog een vogel en een hert...

Misschien heeft iemand een tip, ben me de hele tijd suf aan het denken of ik de poppetjes moet kopen of toch maar boetseren, maar dan mag ik denk ik nu al wel beginnen...

(weet niet of ik hier goed sta, ga mezelf melden)

Groetjes Leonie

2

Re: mijn dochter wordt in december....

Printje ;)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Carin schreef:

Printje ;)

had ik ook al aan gedacht, maar denk niet dat ik daarmee weg kom... :D ze is aardig bijdehand, en ziet mij ook steeds prutsen met taartjes...

Groetjes Leonie

4

Emmalientje schreef:

(weet niet of ik hier goed sta, ga mezelf melden)

Tnx  :thumb:

Tips voor taarten en ideeën mogen inderdaad in Decoreren :Y

[MOVE] --> Daarheen

Ik zou lekker gaan boetseren als ik jou was, je hebt nog even de tijd tenslotte :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Ik vrees dat ik de complete set die ik van de AH destijds bij elkaar heb gespaard al heb weggegooid, maar ik kan wel even voor je kijken vanavond. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

6

Jultie schreef:

Ik vrees dat ik de complete set die ik van de AH destijds bij elkaar heb gespaard al heb weggegooid, maar ik kan wel even voor je kijken vanavond. ;)

oke, zou leuk zijn!

Groetjes Leonie

7

Wat een wensen hahaha! Mocht je tegen die tijd een printje willen dan help ik je graag. Maarre..ik ga er even vanuit dat je de boel boetseert? Misschien kun je vast oefenen op het paard van sinterklaas...?? Het wordt hoe dan ook een heel mooie taart; dat weet ik zeker!! Succes!!

8

Jose1972 schreef:

Wat een wensen hahaha! Mocht je tegen die tijd een printje willen dan help ik je graag. Maarre..ik ga er even vanuit dat je de boel boetseert? Misschien kun je vast oefenen op het paard van sinterklaas...?? Het wordt hoe dan ook een heel mooie taart; dat weet ik zeker!! Succes!!

Ja he...heb d'r nog een beeeetje af kunnen remmen, anders had ik het hele bos er bij kunnen maken. Ik denk wel dat ik ga boetseren, maar kijken of dat lukt, anders hoor je van me  :D

dank je!

Groetjes Leonie

9

En nu maar hopen dat ze volgende maand niet een ander thema wil! ;-)

Don't just dream your life, but live your dreams too!

10

Leef! schreef:

En nu maar hopen dat ze volgende maand niet een ander thema wil! ;-)

d'r zijn al een heleboel thema's voorbij gekomen van cars tot bumba en hello kitty, maar sneeuwwitje blijft toch favoriet, is ze helemaal fan van, loopt vrijwel dagelijks in een verkleedjurk van sneeuwwitje en de dvd is ook al bijna versleten van het vele kijken...

Groetjes Leonie

11

Ik heb even gekeken, maar mijn verzameling van dwergen en de prins is helaas al verdwenen.  :|

Misschien wil ze over een maand of 2 inderdaad wel iets anders. ;)

En je kan natuurlijk altijd nu al rustig beginnen met een puzzelplaatje. :)

12

Jultie schreef:

Ik heb even gekeken, maar mijn verzameling van dwergen en de prins is helaas al verdwenen.  :|

Misschien wil ze over een maand of 2 inderdaad wel iets anders. ;)

En je kan natuurlijk altijd nu al rustig beginnen met een puzzelplaatje. :)

ah jammer, kijk ik wel even op marktplaats. Over een maand of 2 is ze mooi te laat :D  ze is 4 december jarig, ik ga ze proberen te boetseren, kijken wat het wordt.
Denk niet dat het verandert, sneeuwwitje is toch echt favoriet...zelfs k3 kan daar niet aan tippen :)

Groetjes Leonie

13

Aaah ze is precies gelijk met mij jarig!!  :D

Emmalientje schreef:

Ja he...heb d'r nog een beeeetje af kunnen remmen, anders had ik het hele bos er bij kunnen maken. Ik denk wel dat ik ga boetseren, maar kijken of dat lukt, anders hoor je van me  :D

dank je!

heb net hier in dit deel van het forum een prachtige boomstamtaart gezien, kun je daar niet iets mee? En dan alle figuurtjes eromheen enzo?

15

zingenopkrukken schreef:
Emmalientje schreef:

dank je!

heb net hier in dit deel van het forum een prachtige boomstamtaart gezien, kun je daar niet iets mee? En dan alle figuurtjes eromheen enzo?

weet je nog waar je die gezien hebt?

Groetjes Leonie