Onderwerp: [FEEDBACK] 1e keer boetseren, wat een drama..

Omdat ik zelf vanwege allergieen heel weinig taart enzo kan/mag eten bak ik heel weinig, maar mijn neefje werd 1 en omdat ik vorig jaar voor zijn geboorte een van mijn eerste taarten had gemaakt wilde ik natuurlijk heel graag dit jaar zijn verjaardagstaart maken 
Mijn zus wilde graag iets met woezel en pip, en omdat ik nog nooit eerder geboetseerd had was ik ruim op tijd begonnen. De how-to van de site gebruikt, en op wat kleine dingetjes na was ik eigenlijk best blij.. Tot het tijd werd om de taart erbij te maken, want dat was vorige week vrijdag/zaterdag en toen was het zulk heerlijk vochtig weer
Voetjes, oren, armen.. alles brak af, en ik kon het amper terugplakken doordat alles een dikke kleverige glanzende laag erover had van het vocht.. De taart bekleden zelf ging al niet veel beter want ook daar was natuurlijk alles kleverig. Gelukkig was het weer zondag een stuk beter en is alles wel weer ongeveer opgedroogd, maar het was toch niet helemaal wat ik ervan gedacht had.
Alle feedback is welkom, dit is pas ongeveer mijn 10e taart dus alle tips helpen 
Oh, en let niet op de achtergrond van de foto's, ik durfde m thuis niet te stapelen vanwege al het kleven, dus alleen snel bij mijn zus (2 uur verderop) een foto kunnen maken.
*edit* alle inspiratie komt hier van het forum, dus als je iets van jezelf herkent, thanks!