1

Onderwerp: Klein neutraal bruidstaartje, maar wel beetje chic..

Een taartje dat ik weggeef vandaag. Voor een bruidspaar dat vanochtend gaat trouwen (maandag is trouwen in dat gemeentehuis gratis), en verder geen feest of iets dergelijks heeft ivm budget. Wel krijgen ze familie op bezoek vanmiddag thuis. En geen taart... dat vond ik niet kunnen. Dus... bij deze, mijn eerste bruidstaart, kon ik ook mooi even oefenen, dus was tegelijkertijd goed excuus.
Witte fondant, middelste taartje met pearl spray. Bolletjes en randjes van strik ook met pearl. Ik zie zelf heel wat verbeterpunten, maar daar is een oefentaart ook voor. Ik hoop dat ze er blij mee zijn vanmiddag.
Onderste is biscuit met bc en 4-vruchtenconfiture, middelste is biscuit met mocca en bovenste is chocolade.

http://farm7.static.flickr.com/6201/6162094328_049a0cc090.jpg

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

2

Re: Klein neutraal bruidstaartje, maar wel beetje chic..

Wat ontzettend lief van je,ik weet bijna zeker dat ze heel blij zullen zijn met deze mooie taart!

Wat een lief gebaar en een leuke strakke taart.

4

Heel lief, en mooi gemaakt en idd leuk om te oefenen als er geen verwachtingen zijn.
Bruidspaar zal blij verrast zijn

Wauw, de taart is net zo mooi als het achterliggende verhaal en dat is prachtig!!

Je bent een engel!  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

6

Wat lief!!
En die pearl spray; wat mooi!

Taartjes van Fien&Pien; maakt de leukste taartjes van Franeker!:)