Onderwerp: Tubbies, pinguins en panda's, Thomas, bruids

I taart you,
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tubbies, pinguins en panda's, Thomas, bruids
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw wat kan jij prachtig boetseren!!! en de details..die step bij de tubbies totenmet de tiara van de bruid...wowwww
stuk voor stuk mega mooie taarten

Ongelooflijk! Wat een prachtige creaties en zo mooi geboetseerd!De bruid heeft zelfs oogschaduw op! Echt geweldige details, diepe buiging!
JEEEEEEEEEEEEEEE mijn mond valt open. Er zijn vele tt taarten voorbij gegaan maar zo als jij alle details maakt, in een woord fantastisch/ Ook de andere taarten zijn erg mooi, hoe krijg je het voor elkaar, ben een beetje floers(zou mijn kleindochter zeggen)
Wat een prachtige parade en wat kun jij mooi boetseren.
Maar het alleraandoenlijkste (wat een woord) vind ik toch papa pinguin met peuter. Echt geweldig, zo lief en zo knap geboetseerd.
Mijn complimenten. 
Allemaal mooi, maar je bruidstaart en bruidspaar, echt beeld- beeldschoon !!!
Wat een prachtige taarten in je boetseerwerk werkelijk fantastisch!!
Wat kan jij fantastische taarten maken zeg. Ben sprakeloos. Allen even mooi. Geweldig.
Heel mooi en gedetailleerd 
Jeetje mina wat een prachtige taarten!!!!!
Wauw!! Echt heel mooie taarten!
Ik ben helemaal onder de indruk van de pinguins, ik heb diendan ook meteen opgeslagen! FANTASTISCH!
Deze mag eigenlijk ook wel een kruisje
dit moet je toch gezien hebben 
Ontzettend mooi zeg, wat een prachtig gedetailleerde taarten en boetseersels!
Wat een prachtige taarten en die ogen van de bruid, wauw!
Zoo zeg, je kan zien dat deze taarten met liefde gemaakt zijn. Wat een mooie details en afwerking. En je pinguins zijn te schattig!
Wat een schitterend parade en allemaal zo strak en ook zo mooi geboeseerd!
OMG!
Ik vind ze allemaal heel erg mooi.
Die met de pinguins is mijn favoriet 
De strakke basis taarten vallen niet eens meer op met al die mooie detail en boetseersels. Zo, mooi die jurk en de gezichtjes van de tubbies. Pinguin; ik ben sprakeloos.
Wat een prachtige taarten en wat kan je goed boetseren zeg!
Oh wauw!!! Wat een prachtige creaties zeg..ik weet niet naar welke taart ik eerst moet kijken..maar ook hoe snel ik kan vertellen hoe mooi ik ze vind. Verliefd op je pinguins,geweldig!!!!
Holy Moly, wat een prachtige taarten.Ik vind de een nóg mooier dan de andere.
En dan papa pinguin met zijn baby'tje die er tuusen uit piept.Zo ontzettend cute.
Ik zou willen dat ik dat kon....*zucht*......
alles wat ik ervan vind is al gezegd.. maar die thomas... How To?? please??!!! 
Wat een prachtige taarten!
Wat een prachtige taarten zeg 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tubbies, pinguins en panda's, Thomas, bruids